Cum se face un bou

O poantă cam dură, primită pe mail. Dar cine zice că n-are rost să-ţi pierzi timpul cu aşa ceva, nu cunoaşte natura umană. Şi desigur nu l-a citit pe Caragiale!

Tanara sotie ii trimite de la spital o telegrama sotului:

“Scumpul meu Petre, alaltaieri s-a nascut ingerasul nostru de baiat. E
dulce, dar din pacate eu nu am lapte, asa ca am fost obligata sa angajez o
doica de lapte din Grenada. Eu n-am nici o vina, dar se pare ca din cauza ca ea este negresa,
pielea copilului s-a inchis la culoare si este aproape neagra.
Te iubesc si abia astept sa vin acasa cu odorul nostru.

Telegrama lui Petre catre mama lui, proaspata bunica:
“Draga mama, Anca a nascut alaltaieri un baiat. Totul a decurs bine, dar ea
neavand lapte, a fost obligata sa angajeze o doica de lapte din
Grenada care este negresa.
Cum a inceput sa alapteze copilul, pielea lui delicata a devenit neagra.
Anca n-are nici o vina ca n-a gasit o doica alba. Te sarut cu drag, fiul tauPetre.

Telegrama Mamei catre Petre:
Draga Petrisor, ma bucur ca sunt bunica si va felicit. Pot s-o inteleg pe
Anca, pentru ca eu am fost exact in aceeasi situatie cand te-am nascut. N-am
avut lapte si a trebuit sa te hranesc cu lapte de vaca. Deci n-am nici o
vina ca ai iesit un bou.

6 responses to this post.

  1. 😆

    Reply

    • mie-mi spui! vezi că ţi-am trimis mesaj pe mail.
      ca noi vorbim cand pe colo, cand pe colo, nu mai ajunge nimeni sa ne cante… draguta mioara de esti bolnavioara. la noi se vede ca nu suntem bolnavioare dupa pofta de vorba.

      Reply

  2. Mi-a plăcut pentru că s-a întâmplat la alții.

    Reply

  3. Ha, ha! Este tare de tot! 😀 Bună de luat aminte şi pentru alţi “băutori de lapte”!

    Reply

  4. fiul meu, citind poanta, a zis… cred ca bunica voia sa-l injure cumva pe fiul ei si nu stia cum, asa ca a fost foarte delicata!

    Reply

  5. Foarte tare nu am mai citit ceva asa de amuzant

    Reply

Leave a Reply

