Bran, Moieciu, Braşov – o nouă mini-vacanţă

Această prezentare necesită JavaScript.

Zilele acestea am fost la munte. Mai precis am făcut naveta între Bran, Moieciu şi Braşov.

Să începem cu începutul: Moieciu de Jos şi Moeciu de Sus. Sunt greşite panourile cu Moeciu, spune primarul. Corect este Moieciu. Bine, de acum încolo voi spune şi eu astfel, deşi tare ar merita schimbat acest nume, care n-are nimic de-a face cu splendoarea de acolo.

Ca să ajungi la munte e dificil, şoferi. Trebuie să vă înarmaţi cu răbdare pentru că se lucrează de 3 ori până la Predeal şi de 2 ori la Timişul de Jos. Aşa că aveţi nevoie de timp şi de parteneri de distracţie – în maşină.

Noi am ajuns vorbind cu cei din altă maşină – Cuminţenia Pământului, Făt-Frumos şi Ileana Cosânzeana veneau după noi şi am conversat de zor. Ca să treacă răul de serpentinele spre Râşnov, am vorbit la telefon chiar cu fiul meu care stătea pe scaunul din faţă… deci o soluţie interesantă – conversezi de la 1 m, prin telefon, ca să te iradiezi mai bine.

Cum spunea soţia lui Jules Renard:

Dacă aş şti că voi muri, voi muri dinainte. 🙂

6 gânduri despre &8222;Bran, Moieciu, Braşov – o nouă mini-vacanţă&8221;

  1. Frumoasa mini-vacanta.Tare faza cu vorbitu’ la telefon. 🙂
    Cum poti face sa pui pozele asa, intr-p singura ”fereastra”?
    Si cum se numeste pensiunea?Este superba.
    Astept raspuns!

      • PRECIZARE: fotografiile sunt făcute de-a lungul drumului prin Moeciu. Nu am locuit în niciuna dintre aceste locaţii. Am fotografiat ce mi s-a părut mai interesant în drumul meu de colo-colo, după zmeură şi coacăze. Am cules nişte fructe de pădure de o aromă suavă… Nu mă întrebaţi despre niciuna dintre cabane, că nu am ce informaţii să dau… 🙂

Lasă un răspuns

