Piatra Şoimului – poftiţi la masă

Un cal matur pe care-l laşi să mănânce cât vrea, mănâncă până crapă. De aceea, dacă vrei să mai ai caii trebuie să le dai cu porţia să mănânce; iar mânjilor trebuie să le pui separat cantitatea de hrană pentru ca cei mari să nu atenteze la ea.

Aşa că Miracol, mânzul lui Vidin, avea locul lui special (de) unde mânca.

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre &8222;Piatra Şoimului – poftiţi la masă&8221;

    • melaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia, de când nu ne-am mai auzit! ai citit pe lumeamare, nu? eu chiar nu am înțeles cum ați reușit să vedeți așa de repede că am postat despre voi. purcelușii mai sunt? păunii? când am auzit la tv despre concursul de hasky am știut cine a câștigat! 🙂

Lasă un răspuns

