Campanie în farmacii – una spun şi alta fac

Aceasta este imaginea care se află pe punga în care am primit medicamentele cumpărate pentru Aborsan:

Am intrat în prima farmacie din drumul meu şi am cerut plasturi şi ceva de dezinfectat. Vânzătorul mi-a pus ce-am cerut, a adăugat un Baneocin pudră, necerut de mine, dar recomandat de el. Îl întreb:

– Să pansez sau să las rana liberă?

– Lăsaţi-o liberă, se vindecă mai bine aşa.

Eu am lăsat rana fiului liberă, iar el a lăsat totuşi plasturii în punga mea, chiar dacă m-a sfătuit să nu-i folosesc.

Morala: nu mai cumpăraţi ce credeţi voi de cuviinţă, întrebaţi-ne pe noi.

1. noi vă vom ţine departe de unele lucruri despre care voi nu bănuiţi cât de periculoase sunt, dar nu chiar departe de tot ce se poate cumpăra, pentru a ne ieşi şi nouă ceva!

2.  noi vă vom da cât mai multe şi, dacă se poate, nefolositoare; bani să ne iasă din vânzare!

8 gânduri despre &8222;Campanie în farmacii – una spun şi alta fac&8221;

  1. unei prietene i s-a intamplat sa-i creasca valoarea medicamentelor de la 10 lei la 60, doar pentru ca medicamentul x este cu mult mai bun(spun ei) decat medicamentul y (prescris de doctor). parca sunt la fast food unde te intreaba daca nu vrei si un sos sau o chifla…

    • si evident, ti se recomanda chifla, sos si poate si o prajitura ori un suc dublu sau triplu… pentru ca apoi sa ajungi sa mai vrei o portie din orice, doar de dragul conversatiei…
      multumesc pentru vizita.

  2. Așa are dreptate; câtă vreme nu atinge rana murdar, se vindecă mai bine descoperită și astfel de prafuri controlează infecția… dar modul de vânzare e dezastruos.
    Foarte rar am văzut farmaciști care îți dau sfaturi; de pildă eu iau niște medicamente care nu pot fi amestecate. Eu știu asta, dar mi se pare normal ca un farmacist să îți spună, să presupună că nu știi și să te atenționeze „Nu le lua în aceeași zi.”
    Pentru că românul e cunoscut pentru a băga pastile în el… de aici și celebrele răceli/gripe de 2-3 săptămâni, că toată lumea ia Nurofen, nimeni nu merge la medicul de familie să ia tratament specific… dar ce zic… și medicii de familie tot Nurofen fără consultații dau.

    • si ei mai fac si campanii @intreaba farmacistul…
      din toata inima as face/o, dar mie mi/au dat medicamente care sunt contraindicate tocmai pentru boala respectiva. deci nici macar nu stiau ca acelea nu se iau pentru asa ceva, aveau o vaga banuiala ca s/ar potrivi si mi/au vandut… iar eu, copil cuminte, am cumparat 4 cutii, ca sa am!, si acum stau in casa cu medicamente care/mi sunt absolut de niciun folos… 🙂

  3. Pe bune, de ce sa iei ceva ieftin cand farmaciile pot fi niste super-business-uri doar daca iei ceva cu adevarat scump?! Ca de luat nimic nu e de pus in balanta.

    DianaEmma, cred ca peste tot oamenii au creierul suficient de spalat ca sa-si imagineze ca nu pot trai decat cu medicamente. Eu stau in State si de curand am avut o problema pentru care medicul mi-a dat doua medicamente foarte puternice. Am inceput sa iau unul, la sfatul farmacistului cu jumatate din doza prescrisa (el imi vanduse deja tot, nu-i pasa cat iau 😉 ). A doua zi am zis ca ma lasa inima de palpitatii, o criza pe care nu am mai avut-o vreodata. Am oprit tratamentul si m-am dus la urgente. Unde mi-au spus sa il reincep, ca problema e ca l-am oprit. Si ca in mod normal nu are reactiile adverse de care spun eu. L-am reluat si am luat-o de la cap. Dupa doua zile l-am oprit for ever, pe riscul meu. E a treia saptamana cand inca resimt palpitatiile, dar in scadere.

    Intre timp insa, compania mea de asigurari de sanatate mi-a scris personal sa iau tratamentul asa cum mi-a prescris primul medic, ca e un must. Si ca recomandarea lor e sa iau nu stiu cate luni in plus. Ma gandesc ca or fi obligati cei de pe la urgente sa raporteze comportamentul pacientilor si, in caz ca se intampla ceva, sa aiba motiv sa nu-ti deconteze plata serviciilor medicale daca ei considera ca nu ai urmat sfatul medicului. Care medic aici, auzeam la cineva, are obligativitatea sa prescrie lunar medicamente cel putin pana la un plafon minim.

    Mie pastiluta aia pe care insista ei sa o iau mi se pare o bomba cu ceas. Nu pot sa ignor ce simt si sa iau de bun ce mi se spune sau ce scrie in prospecte. Sunt absolut siderata ca nimeni nu asculta ce spun eu, toti se asculta numai pe ei. Sau de interesul cui le da banul.

  4. Unei cunostinte i-a fost recomandat un medicament despre care eu am sugerat ca e nu numai inutil in cazul ei dar si periculos.
    M-am informat si am intrebat in farmacia din care (pana la urma) ne-am dus sa il achizitionam daca au existat persoane care au avut reactii adverse la el. Da, a spus farmacista dar respectivii luau mai multe medicamente si nu se stie exact de la care au fost reactiile (lumea se mai plange la farmacie de reactii adverse, asta stiam sigur)
    Totusi farmacista i-a sugerat insotitoarei mele sa-si ia pe trei luni ca se gaseste greu produsul respectiv!Si ca ar fi foooarte eficient!
    Mda, o saptamana a rezistat persoana pe acea substanta……hipocolesterolemianta
    Apoi a „tratat” cauza cu o alimentatie sanatoasa

  5. Prefer remediile homeopate si – pana acum – au functionat perfect! Dar, chiar si asa,ma zgarie pe retina nenumaratele farmacii pe o distanta de 50 de metri pe langa care trec zilnic si care incearca – fiecare in stilul ei – sa atraga oamenii. Urasc orice reclama la produse farmaceutice, gata!

  6. Pingback: Cu mare bucurie constat | ALEC MACRI – atelier de creatie publicitara

Lasă un răspuns

