Braşov, again… Via Breaza…

Până când te-oi sătura

Faţa tu mi-o vei vedea!

Acesta este imnul pe care i-l cânt :-). Dar nu despre Braşov vreau să vorbesc acum, ci despre Breaza. La Braşov, sunt din nou alături de suta mea de prietene valoroase. Şi pentru că am pierdut costumul popular de Muntenia, nu ştiam ce să facem, cum să ne prezentăm… Aşa că prietena mea, scumpa mea, excelenta mea prietenă din Câmpina, s-a gândit să apeleze la cei mai minunaţi oameni pe care i-a cunoscut în ultimul timp: cei de la Casa de Cultură din Breaza.

Acum nu ştiu câte ştie lumea despre Breaza… Breaza de Prahova, evident. Tot ce ştiu eu despre acea localitate este că are un Liceu Militar, unde a fost elev un prieten de-al meu din copilărie şi era o mândrie să corespondezi cu unul de pe-acolo (că a fost dat afară pentru indisciplină, nu se pune 🙂 )… Peste ani am aflat despre sanatoriul Eden, unde se vindecau marile personalităţi ale României … Şi cam atât…

Acum am ajuns să vizitez orăşelul – de câte ori am trecut pe lângă el şi nu am intrat! – şi am fost impresionată de frumuseţea lui, dar şi de-a oamenilor.

Câteva imagini din interiorul Casei de Cultură, care este una cu o bogată istorie, pentru cultura României.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

