Importanţa apei pentru organism – când bei apă…

Drinking water at the correct time Maximizes its effectiveness on the Human body:

2 glasses of water after waking up – helps activate internal organs

1 glass of water 30 minutes before a meal – helps digestion

1 glass of water before taking a bath – helps lower blood pressure

1 glass of water before going to bed – avoids stroke or heart attack

Please pass this to the people you care about…

10 responses to this post.

  1. Multumesc!
    Si daca inlocuiesc apa cu Cola, are acelasi efect? Daca da, atunci e super OK si voi tine cont, daca nu, ma voi forta sa beau apa macar inainte de culcare!

    Răspunde

    • 🙂 dacă ar fi după gustul meu, ar fi pepsi, dar nu e… e pentru sănătate, nu pentru plăcere…
      apă, apă şi iar apă…
      specialiştii spun, eu doar reiau şi dau mai departe…

      Răspunde

  2. Probabil la mine este o deformatie „hobista”,pentru ca si la rinichii mei le plac pietrele si nisipul si sint dispusi sa construiasca perle din orice fel de apa as bea.Asa ca,la indicatia unui medic care s-a prins ce fac rinichii mei,am renuntat la orice fel de apa.Folosesc apa numai in cafea si in supa si n-am mai avut de 10 ani crize de rinichi datorate miscarilor tectonice interne.Folosesc Cola si mi-e tare bine.Daca e valabila regula si in cazul acesta este in regula,daca nu,oricum pentru mine este inregula.

    Răspunde

    • mă gândeam dacă să public sau nu răspunsul… să nu cumva să se apuce oricine să aplice metoda şi apoi să ai omul pe conştiinţă. 🙂
      dar uite că am ajuns la concluzia că e mai bine să-l public şi e treaba lui ce face… cine n-are minte şi ascultă orbeşte, n-are decât să-şi termine viaţa … cum poate. 🙂
      dar ce interesant caz…

      Răspunde

  3. Nu mă interesează utilitatea… mă lasă rece.

    Pe mine mă interesează faptul că dacă nu sorb jumătate de oră niște apă, fac ca trenul. 😆

    Răspunde

    • pe mine mă lasă rece, doar dacă o beau rece… de aceea de regulă o beau călâie, pentru că am nevoie de gât, nu-mi permit să rămân fără el.
      şi tu acum… chiar la jumătate de oră? eu beau cam 2 litri pe zi, dar în 8 pahare, de-a lungul zilei, pentru că ştiu că face bine, nu pentru că aş simţi nevoia… 🙂
      dar vezi, câte organisme, atâtea reacţii… 🙂

      Răspunde

  4. La un medic te duci „doar” când ai probleme. Îți dă un medicament, două, trei… o sacoșă eventual. Doar d-aia te duci…
    Eu beau apă destul de des, cel puțin în ultimii trei ani. Doar așa mi-am rezolvat unele mici probleme legate de digestie. Am ascultat recomandările unui om obișnuit, atâta tot.
    Specialiștii spun, oamenii care au și pus în practică spun, deci este adevărat. La urma urmei, așa sunt oamenii. E prea simplu ca să fie acceptat… .(

    Răspunde

    • când suntem mai mult apă decât orice altceva… 🙂 (poate de aici vine… suntem toţi o apă şi-un pământ? 🙂 ) cum să nu avem nevoie de componenta principală?
      bine că respecţi ceea ce ai văzut că-ţi face bine. la asta şi eu sunt ascultătoare… cu altele e mai greu… 🙂
      fiecare cu slăbiciunea lui.

      Răspunde

Lasă un răspuns

