Dante şi Guido

Am descoperit şi eu că, de fapt, am ajuns pe nişte locuri de legendă, legate de 4 mari titani ai artei…

Unuia dintre ei i s-a închinat un monument pe lângă care am trecut zilnic… Desigur, era vorba despre lupte – ce putea să reprezinte un bărbat, într-o zonă în care se mai afla şi un palat, mult pământ şi un prieten de teapa lui?

Oricum, în umila mea stare de sac şi cenuşă, trebuie să recunosc, nu ştiam mai nimic din tot ceea ce am aflat acolo… Şi nu pot adăuga decât că, fiecare lucru pe care-al afli din istoria veche, poate să-ţi arate dacă te afli pe drumul cel bun, acum, în prezent. Cum totul este îmbinat cu religia şi arta, locurile acelea m-au tulburat şi mi-au dat noi subiecte de gândire şi de meditare în profunzime…

Această prezentare necesită JavaScript.

P.S. Care sunt ceilalţi 3 titani legaţi de Casentino?

Lasă un răspuns

