De la Apenini la (nu e cazul nostru!) Anzi…

Am străbătut Apeninii şi-am rămas obsedată de culorile puternice ale toamnei toscane. M-am gândit că, dacă m-ar întreba cineva cum este valea pe care-am tot curs noi spre Bologna, aş putea să-i dau un reper: Valea Prahovei, doar că avea drumul maşinilor pe partea dreaptă a muntelui (măcar buceginatura2000 mă poate înţelege! 🙂 ).

Am urcat până la 1173 m, până la cantonul roşu. Şi nu, nu-i invidiaţi, cum că ei ar avea traseul deschis în timpul iernii; şi la ei se închide, precum Transfăgărăşanul nostru – dar nu chiar din noiembrie; de fapt… 🙂 doar dacă ninge rău… Şi nu prea ninge… Era o glumă… Mai ninge, dar nu des… 🙂

Oricum, natura rămâne fidelă principiului: jos cu dezamăgirea! Din nefericire, numai ea nu dezamăgeşte! (of, şi nu că ea ar fi mama noastră, ci că ea este darul unui Dumnezeu creativ, Care ne-a pus la dispoziţie toate aceste superbe motive de bucurie!)

Această prezentare necesită JavaScript.

3 responses to this post.

  1. Stii bine, sunt consecvent in unele lucruri…corect, doar natura nu dezamageste! O toamna in culori minunate, superbe imagini! 🙂

    Răspunde

  2. Posted by Adriana Zoder on 10 Noiembrie 2011 at 17:36

    Frumoase poze. Matt zice ca you’re in the wrong business. 🙂

    Răspunde

    • da, dacă ar fi s-o iau de la capăt, nu m-aş mai face balerină 🙂 ci fotograf… dar nici mintea nu prea mă ajută să fiu genială la aşa ceva, că nu pot calcula unghiurile, luminile… oricum, totul este doar sclipire; ia te uită, mă scot şi geniu acum, dacă spun că n-am pic de formare profesională… 🙂
      şi să-i spui lui matt că e drăguţ cu replicile lui vioaie; de fapt, ca de obicei – noi, sangvinii 🙂 .

      Răspunde

Lasă un răspuns

