Poppi – un amărât de sat din Toscana

Împreună cu Bibbiena, însă, Poppi are o istorie importantă în Casentino, aşa că este o staţiune în care se opresc mereu turişti… (nu doar ca să se hrănească  sau să cumpere suveniruri, ci şi pentru a vizita zoo cu animale reprezentative pentru Europa)

Această prezentare necesită JavaScript.

6 responses to this post.

  1. Posted by Ciresica on 10 Noiembrie 2011 at 14:24

    mamaaaaa…. mi/ai trezit niste amintiri cu poppi!!!! frumoase de tot. multumesc!!!

    Răspunde

  2. … „amarat”cu gradina publica?

    Răspunde

    • asta spun şi eu, era o glumă 🙂 că la noi nici reşedinţele de judeţ nu sunt aşa puse la punct, dar la ei este considerat un sătuc, acolo… unul dintre multele…

      Răspunde

  3. Văd că acum ați trecut la umblătură multă și pe alte meleaguri. 😛

    Răspunde

    • n-a fost multă, că am avut doar câteva zile la dispoziţie; dar chiar mă enervează că dacă nu-mi plăcea Italia mai ştergeam de pe listă un loc unde se pot cheltui banii, pe când acum… ce să facem, trebuie să revenim, că – vorba lecţiei de la Tehnologie a fiului meu – există diferenţe între nevoi şi dorinţe, dar ce le mai confundăm noi… 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

