San Marino – 1

Tot ce am găsit pe net despre RSM este ciotul acesta despre care bine se zice că nu are tonul unei enciclopedii. Mai multe informaţii am primit despre echipa de fotbal a acestei ţărişoare – or fi fotbaliştii lor cei mai slabi din Europa, după unii, dar ţara lor m-a cucerit, de parcă n-am văzut în viaţa mea nimic altceva. Adică, am fost totuşi şi eu prin 14 ţări din lumea noastră, dar chiar şi Suedia, celebra Suedie pe care o consideram minunea minunilor a pălit în faţa RSM. Probabil că, dacă aş fi fost acolo într-o altă componenţă a grupului, n-aş mai fi fost atât de încântată, dar cu bunicul şi bunica, alături de minunatul A., prietenul de nădejde al Aborsanului, alături de prietenii noştri din România, cu care apoi am şi zburat spre ţară, totul părea de vis.

Conform principiului „dacă ceva a fost frumos, nu mai revin asupra lui, să nu-i văd şi urâţenia”, probabil că n-o să mai ajung în RSM, dar îndemn pe oricine să-şi facă timp şi pentru mica ţărişoară, dacă ajunge prin zonă!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

