Teoria relativităţii, pe înţelesul celor ce muncesc

În pat: Este 7 dimineaţa, închizi ochii pentru 5 minute şi este 8:45.
La serviciu
: Este 13:30, închizi ochii pentru 5 minute şi este 13:31.

2 responses to this post.

  1. Din pacate, la servici mi se intampla la fel ca si dimineata in pat, adica timpul trece mult prea repede pentru cate am de facut…Ma tot gandesc daca nu cumva organizarea mea este de vina?

    Răspunde

  2. daaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
    ce-mi place când vorbești /scrii pe înțelesul meu 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

