Buzău, Fast-Food Toledo

Sâmbătă, după ce ne-am numărat printre cei ce-au mers la biserică, pentru a o inaugura, am plecat rapid la Buzău. Pe la ora 20,30 am rezolvat tot ce era în plan, aşa că trebuia să ne întoarcem. Cunoscuţii ne-au sugerat să nu plecăm fără să mâncăm, măcar în oraş, dacă la ei nu avem timp să rămânem. Aşa am ajuns la Fast-Food Toledo, un loc lăudat, dar care pe mine m-a dezamăgit.

 

În afară de politeţea şi tinereţea angajaţilor, de locaţia generoasă şi televizoarele imense, /dar când ţi-e foame nu cauţi aşa ceva, nu? 🙂 / nu prea aveai ce devora. Adică, da, erau multe titluri, dar tot ce-am luat noi a fost pur şi simplu fără cap şi fără coadă. Adică nu că ne-ar fi dat un peşte fără cap şi coadă; ci nişte cartofi prăjiţi pe care cred că i-au încălzit de la cei de dinaintea noastră, care sigur nu-i mâncaseră, aşa că erau mai mult decât tari – îi puteai folosi pe post de scobitoare 🙂 aşa de băţoşi stăteau. Şi, dacă mai erau ca şi-n povestea cu femeile în vârstă, care au plecat în excursie şi îi tot trimiteau alune şoferului, iar el, după ce s-a săturat le-a spus… Mai mâncaţi şi dv… şi ele au răspuns: păi, noi nu prea avem dinţi pentru ele, noi le sugem doar glazura…

Oribil!

N-aş sfătui pe nimeni să meargă acolo; poate totuşi au avut o zi rea, adică seară, mă rog! Oricum, vă duceţi pe proprie răspundere, să nu-mi reproşaţi apoi că nu v-am spus – iar dacă vreţi pizza vegetariană mai bine cumpăraţi nişte legume şi gata, le mâncaţi crude, pentru că ingredientele erau atât de ciudate… castraveţii ziceai că sunt uitaţi pe câmp şi-au devenit dovleci (oricum, un castravete la cuptor ce gust sau proprietăţi mai poate avea?)

Stimaţi patroni de la Toledo, apreciez că aveţi vânzători tineri şi politicoşi, zâmbitori şi îndatoritori – lucru destul de rar! – dar puteţi să-i şi specializaţi pe a pregăti de mâncare? Cu puţină străduinţă, Toledo ar fi un loc chiar plăcut, deşi – la atât spaţiu – o singură toaletă pentru bărbaţi şi una pentru femei… cam puţin. A, să zicem merci că nu era una singură pentru toţi? Păi, bine, eu zic merci că nu stau în Buzău, atunci! 🙂

7 gânduri despre &8222;Buzău, Fast-Food Toledo&8221;

  1. E riscant sa mananci in fastfooduri , in general…….Mai ales in orasele mai mici in care mancarea nu se consuma repede
    Al meu are frica asta – ca in Romania unii comercianti pot reincalzi felurile nemestecate de altii 😀 Si chestia se aplica mai ales la salata……….

    • spune-i că nu e o frică închipuită, e o realitate, cumplită.
      eu nu sunt din cei care pot fi îngroziţi cu mâncarea…, cred că rezistam cu bine în lagăre, pentru că am un psihic fără probleme, indiferent ce văd şi ce mi se întinde să mănânc (trăind în epocă şi ducându-ne la muncă patriotică şi câte o lună, departe de casă, cazându-ne pe cine ştie unde şi dându-ne de mâncare … de toate… nu se intră în amănunte să nu întristăm feţele normale, care se simt lezate la auzul a aşa ceva!) …
      dar cartofii aceia… chestia este că atmosfera era încântătoare, zâmbetele relaxate, plasmele colorate… 🙂
      sunt şi bodegi unde se vede de la o poştă cum stau lucrurile, dar în altele, nu!
      din păcate.

  2. Ce te face sa crezi ca pe acei patroni ii intereseaza calitatea? In fiecare zi se gasesc macar cativa care sa-si lase banii acolo si pentru ei asta este important. Sunt „cineva” in oras, au crasma!
    Ultima data cand am mancat la un „restaurant” a fost in urma cu 15-16 ani. Atunci, sub ultimul cartof prajit din farfurie, am gasit o musca trecuta prin friteuza. Ulterior, cu o anume ocazie, am comandat pizza acasa. Nimeni nu a putut sa o manance, asa ca nici varianta asta nu o mai experimentez. Prefer sa-i servesc pe musafiri cu ce apuc eu sa fac, decat sa ramana flamanzi.

    • auzi, muşte am găsit şi eu în farfuriile din casele prietenilor mei; la restaurant mai poţi comenta (odată, la un mare restaurant am găsit o unghie şi l-am întrebat pe ospătar dacă bucătăreasa se simte bine, dacă nu cumva şi-a tăiat unghiile prea din carne, poate are nevoie să o duc la urgenţă, nu se ştie niciodată când poţi face un bine unui om! 🙂 ), pe când la prieteni acasă n-ai curaj, că nu vrei să-i jigneşti…
      eu nu mănânc în oraş de principiu, dar câteodată eşti obligat să…
      adevărul este că n-am prea găsit în oraş mâncare de care să fiu mulţumită – unii pun sare de zici că şi-au uitat papilele gustative acasă… alţii adaugă altele sau scot altele…

  3. Numele imi spune ceva, dar nu pot neam sa identific fast food-ul asta in mintea mea!

    Cand mai ajungi la Buzau, incearca sa mananci si la Pic-nic (nu e fast food). E undeva in apropiere de Colegiul Hasdeu, pe strada Victoriei.

  4. nu cred ca sa intampat asa ,cartofii se prajesc pe loc la toledo,si sant expusi in vitrina nu aveau cum sa fie vechisau adunati de la alti clienti .ce credeti ca este bodeca de la gara?????????

Lasă un răspuns

