Cărţi la Gaudeamus – Curtea Veche şi Editura Trei

De la Curtea Veche am ales, din colecţia Capital, 2 cărţi. Prima a fost „Excelenţa în afaceri”, nu pentru că sunt afaceristă, nici pentru că visez să fiu, nici pentru că sunt plătită de un afacerist să mă informez pentru el :-), ci pur şi simplu pentru că l-am urmărit pe autor, anul trecut, la Summitul Mondial şi mi-am dorit să-i cumpăr cartea… dar atunci era atât de scumpă că nu mi-am putut permite, aşa că acum, cu 10 lei, m-am răzbunat! 🙂 Autorul este considerat cel mai citit scriitor de literatură economică din lume – Jim Collins.

A doua carte a fost „Ideile nu costă” – Alan G. Robinson şi Dean M. Schroeder. Cartea mi-a sărit în ochi pentru un motiv la care subscriu: „ideile mărunte sunt mai valoroase decât ideile măreţe pentru că cele mici sunt destinate îmbunătăţirii continue a unui lucru care deja funcţionează, spre deosebire de cele care vor să revoluţioneze munca şi care sunt mai greu aplicabile.”

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

În ceea ce priveşte Editura Trei, recunosc: nu toate cărţile de acolo mă încântă, dar cele pe care le-am găsit acum sunt necesare multora dintre noi:

Cuvinte care vindecă (Nance Guilmartin) Parcă toate jurnalistele s-au apucat de altceva… 🙂 Acum este consultant organizaţional şi-i ajută pe lideri să-şi deblocheze creativitatea şi inovaţia… Eu o recomand celor care au prieteni care trec prin dureri mari – este un fel de carte-instructor despre ce poţi să spui şi ce nu, când te întâlneşti cu cei disperaţi, distruşi…

101 poveşti vindecătoare pentru copii şi adolescenţi (George W. Burns)

Această carte este potrivită şi pentru specialişti (am mai vorbit despre una asemănătoare, dar a unei autoare din ţara noastră, de la Editura Universitară Oradea!), dar şi pentru părinţi. E drept că te învaţă să foloseşti metaforele ca/în terapie, dar e drept şi că te învaţă, ca părinte, să-i fii alături copilului, înţelegându-l în momentele grele prin care trece…

::::::::::::::::::::::::::::::::::

Spor-t la citit! 🙂

 

One response to this post.

  1. Ce rău îmi pare că nu am ajuns nici anul acesta…

    Răspunde

Lasă un răspuns

