Lucrare de control la Religie

Pentru lucrarea de la Religie a fiului meu sunt foarte mândră – a ştiut toate versetele biblice pe care i le-a dat proful de scris, a prezentat corect adevărurile biblice, le-a comentat şi a luat 10.

Ceea ce m-a amuzat a fost răspunsul la întrebarea suplimentară:

Scrie mai jos trei asemănări şi deosebiri între copilăria ta şi copilăria Mântuitorului.

Asemănări: Amândoi muncim, amândoi avem dorinţa de a ne juca şi amândoi citim din Biblie.

Deosebiri: Eu nu am murit pentru omenire, eu nu am avut 12 ucenici, eu nu am fraţi.

Ce l-am mai iubit pentru aceste cuvinte simple şi realiste! 🙂

6 responses to this post.

  1. Singura deosebire dintre copilaria lui si a Mintuitorului este :EU NU AM FRATI!
    Ar fi putut spune si altceva,dar….
    Poate se gindea ca raspunsul lui va fi citit de cine trebuie,poate chiar de parintii lui.
    Ar putea fi un subiect de meditatie pentru parinti?

    Răspunde

  2. Doamne ,da-ne la toti asa copii!!!!

    Răspunde

  3. Excelente raspunsuri! 🙂 Si bine punctate deosebirile! Dar pe ia cu „eu nu am frati” nu o inteleg pusa acolo.

    Răspunde

    • ce nu înţelegi, mândreţe? spre deosebire de EL, Care avea fraţi, al meu nu are.
      ştii că e singur la părinţi, nu?
      crezi că-i voi mai face vreodată fraţi? la asta te referi, că în viitor…? orice se poate, deşi cred că nu :-), însă deocamdată EL are fraţi, al meu copil nu. 🙂

      Răspunde

  4. M-am amuzat citind ce-a scris fiul tau.
    Superb – de altfel 🙂

    Răspunde

  5. hehehe, să trăiască Aborsanul și să ne mai încânte cu lecțiile lui de orice fel! 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

