Cel mai frumos documentar despre România

Unde-ţi petreci concediul la vară? 🙂

Încearcă ţara aceasta sălbatică… 🙂

12 gânduri despre &8222;Cel mai frumos documentar despre România&8221;

    • mă bucur mult că ţi-a plăcut. mie mi l-a semnalat un prieten străin, că acesta este folosit în câteva dintre agenţiile de turism din străinătate. e excelentă vestea! poate se umple măcar de străini ţara noastră şi poate învăţăm şi noi de la ei tot ce-i bun… 🙂

  1. Pingback: Leapșă despre blogging « Gânduri rupte din mine

    • da, văd şi eu travel s-a supărat pe banii pe care i-am făcut eu cu produsul său.
      uită-te pe youtube că e încă acolo. prezintă-l şi elevilor tăi, poate faci şi tu bani şi ne bagă la puşcărie, de ce să nu ajungem unde ne e locul, pentru îmbogăţirea rapidă pe spinarea unei televiziuni selecte?
      🙂

      • păi am încercat și acolo. Tot nu mă lasă, Eu cred că era totul perfectly fine până ai venit tu cu ideea să-l pui pe blog!
        😆

      • râde ciob de oală spartă… 🙂
        eu cred că era totul în regulă până să vii tu… şi să te uiţi la el; cum aveai aer de Turcia, imediat a simţit travelul că n-ai folosit reţea de-a lor şi m-a articulat: cu aşa oameni te împrieteneşti tu?
        şi ca să vezi ce minunată prietenă sunt: am renunţat la ei pentru tine.
        eşti preţuită, vezi? 🙂

Lasă un răspuns

