Endless love

Mda, se apropie Crăciunul… Se simte în aer miros de plecare spre alte ţări, mai calde. Pe de altă parte, îmi amintesc de vremuri trecute, când cumpăram nişte casete pentru a-mi înfrumuseţa singurătatea zilelor de sărbători…

Viaţa este totuşi frumoasă, indiferent câte-ţi lipsesc sau câte ţi se iau.

Felicitări celor care luptă cu disperarea, nefericirea etc, deşi au motive să le dea curs. Învingători sunt cei care se ridică din noroi, nu cei care se bălăcesc în el; trebuie să demonstrezi că el e insignifiant pe lângă tine, om cu demnitate!

7 responses to this post.

  1. Eu simt spiritul Craciunului de vreo saptamana. Am chef de vacanta, visez doar brazi de Craciun, ma uit la filme de Craciun si ceea ce citesc e tot legat de Craciun.
    Frumoasa melodie! Apropo de muzica, ascult si multe colinde 😀 mai ales americane. Imi plac vocile acelea barbatesti din secolul XX.

    Răspunde

    • da, vocile bărbăteşti… 🙂
      lor le plac vocile feminine… e normal…
      mie-mi place tot ce e cântat la bas! tenorii mi se par… (îmi vine să râd!) puerili… parcă ce cred eu contează… dar cât de subiectivi suntem…
      subiective, pardon!
      o melodie de iarnă…

      Răspunde

      • Si femeile canta frumos, dar ma fascineaza sunetul deosebit al vocilor barbatilor de atunci… adica, nu prea mai auzi asa ceva in zilele noastre pt ca lumea canta altfel de muzica, iar cei care canta sunt.. cu totul altfel. Mira-m-as sa existe un Dean Martin contemporan.
        Superba muzica, asa de linistitoare 🙂

  2. […] ocazie mămicile : Grațioasa , Maria și Valy că tot s-au mutat în casă nouă, Madimih, Sufletista, Isis, și pe mămicile ne-blogărești: Simo (de Teona), Simona (de Delia), Ramona (de Gabriel). […]

    Răspunde

  3. Da. Exista in unii oameni o dorinta puternica de a se ridica, atunci cand sunt la pamant. Traim intr-o lume in care „nobody loves you when you are down and out”, dar cu credinta in suflet, te ridici pentru ca stii ca acolo sus D-zeu te iubeste, indiferent cine esti si unde esti.

    Răspunde

    • ai zis-o atât de bine încât mi-ai deschis ochii asupra unui lucru care este problematic şi pentru mine…
      ai pătruns exact acolo unde doare… mulţumesc mult.

      Răspunde

  4. […] ! Alice Georgiana, Alice in WonderNet, Alicee Traveler, Andera Y, Carmen, Coolnewz, Dana Diaconu, Eumiealmeu, Gabriela Savitsky, Gina, Maricica, Mirela Pete, Ramona Iftode, Rokssana, Shayna, Tetris, Theodora, […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

