Rudele mele prin alianţă

Sunt foarte încântată de ziua aceasta, pentru că, după ce am susţinut fantasticul seminar despre Fericire, intitulat pompos Fericirea şi eu – adică eu, nu persoana mea, ci eu, persoana fiecăruia! 🙂 – am avut o aniversare.

Nu mai puţin fantastica mea cumnată, care a împlinit 42 de ani, şi-a serbat ziua, alături de noi şi de verişoara ei. Care verişoară nu era singură, ci însoţită de prietenul ei texan, care lucrează de pe computer pentru firmele cu care are contract şi stă în România încă vreo câteva luni.

Îi priveam pe-ai familiei, toţi melancolici şi colerici, având aceeaşi deviză: ordine, curăţenie, linişte şi mă distram de nu mai puteam, cât de serioşi puteau fi, inclusiv la joc – determinaţi să câştige, să câştige, să câştige. Eu mă jucam râzând, hazardându-mă, nepăsându-mi că mi se pun sute de puncte în minus; restul suferea teribil la fiecare pas greşit…

Toţi au terminat ASE-ul, toţi sunt în domeniul finanţelor – inclusiv soţul cumnatei. Verişoara mă numeşte pe mine „artista familiei”, fiind unica de felul acesta, singura cu capul în nori şi rânjită 🙂 .

Mai în glumă, mai în serios, cum şi sora mea şi-a găsit soţul american tot pe net, am început să fac o socoteală a prietenelor care şi-au găsit cuibul acolo, prin această metodă. Cum artiştii nu ştiu să numere decât până la 1 :-), mă încurcam, mă întorceam, specificam acelaşi nume de câteva ori – ca în Caragiale, desigur! – ajungând, cu chiu cu vai, la numărul 7. Evident, ajutată de economiştii mei dragi. Decretez… Nu e corect să-mi pierd 7 prietene în SUA pentru bărbaţii americani.

La care texanul, zâmbind pe sub mustaţă, zice: „Dar pentru mine a fost corect să-mi pierd 4 prieteni americani în România?”

Mda, mi-e milă şi de el, de mi se rupe inima. Acum să vedem el din ce categorie va face parte… cei ce trag fetele după ei sau cei ce se lasă (a)traşi de fete aici… Eu cred că ea va pleca, soţul meu zice că el va veni… 🙂

Mai vorbim curând.

9 gânduri despre &8222;Rudele mele prin alianţă&8221;

  1. Serioasa sau nu, orice aniversare este prilej de bucurie. la multi ani, cumnatei tale! Despre orice fel de joc, de exemplu remy, pot sa spun ca si eu ma enervez groaznic daca nu castig, chiar daca nu am terminat ASE-ul. Dar chiar si enervarea asta isi are frumusetea ei.
    Ciudat in ce masura s-au schimbat lucrurile, cat de aproape suntem de tari la care in tineretea mea abia visam…

    • chiar despre remy era vorba. 🙂
      nu înţeleg de ce tre să te enervezi, crede-mă, deci nu joci pe bani, nu contează imaginea pe care o ai în faţa oamenilor, e doar un joc…
      eu de regulă nu am obsesii nici când sunt în faţa oamenilor să par sau să mă simpatizeze… cu atât mai puţin când joc să vreau să ies în evidenţă… mai ales că nu ţine de tine decât foarte puţin, desigur, când ştii jocul: totul ţine de pietrele care vin… ori dacă nu vin… cu ce-s eu vinovată?
      ia să nu te mai enervezi, că dacă vin şi am mână bună te pomeneşti că plângi, în loc să fie doar un pretext jocul şi în rest să ne hlizim… 🙂

    • dacă mi-ar plăcea SUA, da, ar fi o bucurie.
      dar nu-mi place. poate am eu gărgăuni, cu viză în buzunar… să nu merg. ai mei se duc, eu refuz.
      prefer Europa, mi se pare mai antrenantă – după criteriile mele, nu ale altora… 🙂
      da, sunt foarte multe şi culmea! cele mai dragi, cu care aveam multe de împărţit… fără ele, mai anină-te de ceva… 🙂
      lasă că mereu apar posibilităţi noi de prietenie, dar caraghios este că se spune că n-ai prieteni dacă te duci în străinătate… cum să am prieteni dacă merg prin orice ţară străină şi să nu am în a mea? 🙂

  2. Wow, asa de mult se plac romanii si americanii?!
    Pai se cam intelege de ce pleaca romancele in America si nu se intampla invers… Nu prea iti vine sa te stabilesti intr-o tara atat de… instabila :))
    Si sora-mea e stresata cand joaca ceva, e prea competitiva. Dupa parerea mea, nu e atat de important cine castiga, ci sa stii sa te bucuri de joc.

Lasă un răspuns

