Ben Rice – Pobby şi Dingan – carte pentru copiii cu prieteni imaginari

Am cumpărat cartea apărută la Editura Univers, în cadrul Colecţiilor Cotidianul… pentru că era lăudată că, datorită ei, scriitorul a câştigat premiul de debut Somerset Maugham. Eram şi eu curioasă cui se acordă astfel de premii.

Cărticica – pentru că e micuţă, doar 100 de pagini – se citeşte rapid, mai ales că este foarte dinamică. O recomand oricărui adolescent care are de înfruntat o problemă în familie sau vreo boală personală. De asemenea, o poate folosi orice părinte al cărui copil are o obsesie pentru prietenii imaginari – copilul meu nu a avut aşa ceva, dar sunt foarte mulţi în jur care vorbesc despre prietenii lor imaginari!

Este o carte în care fratele mai mare începe să-şi înţeleagă sora, chiar dacă nu e de acord cu ea, este o carte plină de delicateţe, deşi subiectele sunt abordate în glumă. Eu am iubit-o din prima clipă şi mi-a părut rău că se termină.

Spor-t la citit.

P.S. Pentru bucureşteni, ea se găseşte la Anticariatele celebre de lângă Universitate, la preţul de 2 lei.

5 responses to this post.

  1. […] Mazilu, Andera Y, Blackwater, Carmen, Cartim, Clipe de Cluj, Coolnewz, Dragoş Butuzea, Daurel, Eumiealmeu, Fosile şi pietre, Gabriela Savitsky, Gina, Ivanuşka, Maricica, Mirela Pete, […]

    Răspunde

  2. Îl pun pe fratele meu să o caute, că el ajunge mai des pe acolo, să o ducem la aia mică… să o citească atunci când o putea. 😀

    Răspunde

    • recitind indicaţia de anticariat, mi-am dat seama că s-ar putea considera că sunt ambulanţii de lângă Universitate. dar nu e vorba despre ei, ci despre anticariatul specializat din zonă – nu-i spun numele pentru că aşa-s artiştii, nu ţin minte numele firmelor, chiar dacă de acolo cumpără, şi nu pentru că nu vreau să le fac reclamă :-).

      Răspunde

  3. hmmm…păi dacă e de la anticariat…vrem și noi! 😀 (nebucureștenii zic!)

    Răspunde

Lasă un răspuns

