Medicamentele şi noi

Primesc un telefon – cineva care avea o tuse continuă de mulţi, mulţi ani, voia să-mi mulţumească pentru că, după ce i-am recomandat eu medicamentul cu care mi-am recăpătat vocea, ieftin şi la îndemâna oricui, sănătos şi „fără e-uri”, din prima zi s-a simţit mai bine, iar din a treia deja nu mai ştia ce e tusea. Aha, după ani de zile, după sute de medicamente şi zeci de doctori…

I-am spus râzând: Felicitări ţie, că m-ai ascultat pentru că acest medicament l-am recomandat şi altora, dar niciunul dintre ei nu l-a luat, pe motiv că nu e celebru. Felicitări ţie pentru că ai înţeles că eu n-aş recomanda ceva pentru că iau comision, ci pentru că am încredere în produsul respectiv.

N ştiu cum merge treaba cu medicamentele la voi, dar pentru mine un lucru e cert: medicii recomandă ceea ce le aduce bani serioşi. Ştiu că nu orice medicament merge la oricine, dar niciodată nu am încredere în cele mai scumpe şi cu atât mai puţin în cele mai lăudate… de cei care n-au avut niciodată boala care necesita acele medicamente… 🙂

De asemenea, nu recomand ceva dacă nu sunt convinsă că ceea ce spun este adevărat. Aceasta este reacţia mea din respect pentru oameni; nu pot înţelege cum se mai uită în oglindă cei care dau reţete (ştiind ce cadouri primesc pentru a le populariza) şi nici cum de sunt atât de naturali cei care poartă aceste cadouri spre destinatari, ştiind că vor fi atât de mulţi oameni care vor arunca banii fără a se însănătoşi. În acest timp, zeci de medicamente de calitate zac în farmacii, necunoscute…

C’est la vie!

Lasă un răspuns

