Concurs despre cartea preferată a acestei perioade (de Crăciun)

Pentru că am un talent nedescoperit – din cauză că este inexistent! 🙂  – în arta lucrului cu hârtia, dopuri de plută (clar, Cristina, dopuri de care nu se mai găsesc şi de care cauţi tu!), arta şerveţelului etc, dar iubesc această latură a vieţii, mai trag cu ochiul pe ici, pe colo, adică pe blogurile care se ocupă cu aşa ceva.

Citesc, în funcţie de timpul pe care-l am, bloguri ale mămicilor cu asemenea preocupări şi unul dintre ele este acesta. De acolo am aflat despre concursul acesta.

IaşiComandă oferă pentru doi cititori norocoşi două voucherepe site-ul propriu: un voucher de 100 de lei pentru un participant şi un voucher de 50 de lei pentru un blogger participant care dă de ştire despre concurs pe blogul propriu. Voucherele nu se transforma în bani, dacă depăşiţi suma, plătiţi diferenţa. Câştigătorii se trag la sorţi. Transportul e gratuit.

Ce trebuie să faceţi pentru a participa: să lăsaţi un comentariu LA POSTAREA acesta, în care să spuneţi care e cartea voastră preferată de Crăciun sau care e cartea pe care o aveţi, chiar dacă nu e preferată, sau care e cartea pe care v-aţi dori-o, totul e ca acea carte să aibă tematică de Crăciun.  Ideal ar fi şi un link spre undeva să poată fi văzută cartea respectivă. Data limită e 18 decembrie, inclusiv. Mult succes, doresc organizatorii tuturor celor care se implică.

La mine este o mare problemă cu ideea de Crăciun… Nu prea cred în Moşul acesta, care când e bun – că aduce daruri, când ni se spune că era un om rău, care nu L-a primit în casa Lui pe Iosif, care-o îngrijea pe Maria, ce stătea să nască. Aşa că, de pamplezir, zic despre el, dar nu-i port o simpatie feroce. 🙂

Atmosfera de sărbătoare magică îmi place, dar dedesubturile ei, nici gând, nici vorbă, nici pomeneală. Dar să nu uit că mai trec şi copii pe aici şi, dacă părinţii lor vor să-i păstreze într-o astfel de idee, de ce ar trebui să-i smintesc eu?

Aşa că precizez cartea mea preferată din acest domeniu:

Scrisori de la Mos Craciun

J.R.R. Tolkien

Cartea mea preferată apare aici.

Succes tuturor care participaţi, eu chiar m-aş bucura să văd că luaţi titlul… Mai ales tu, prietena mea cu gărgăuni! 🙂

11 gânduri despre &8222;Concurs despre cartea preferată a acestei perioade (de Crăciun)&8221;

    • tu eşti singura, draga mea 🙂
      să-mi spui cât ţi-a luat ca să reuşeşti să înţelegi ce tre să faci pentru că mie mi-a luat mult ca să înţeleg şi doar cu ajutorul nepreţuit al Cristinei, am înţeles în cele din urmă. sunt curioasă dacă am explicat la fel de alambicat, în loc să simplific… 🙂
      şi nu zice DA din start… :-), doar pentru că împărtăşim aceeaşi gărgăuni!

      • da, la amprente.
        în viaţa soţului.
        pentru fiul tău.
        între profii din cancelaria şcolii tale
        … dacă mai adaug multe s-ar putea să te invidiez.
        ca să nu mai spun că la capitolul EU – adică asta care scrie, nu tu! 🙂 – eşti unica ale cărei păsări de la cap sună bine de tot, chiar dacă foarte tare! 🙂

      • vezi ce repede se ia împăunarea? şi ce bine ştiu s-o predau, că nici nu simţi că e greu procesul de învăţare, ca presupuşii elevi, mă rog adevăraţii elevi care se presupune că învaţă.
        merg jocurile mele de cuvinte sau stau pe loc?

  1. Eu asociez Craciunul cu ceva zapada, asta cu data Nasterii e putin interpretabila, colinde, prajituri, foc de lemne, nu astept daruri, mai profan…nu citesc carti in perioada aceea, poate despre munte 🙂

  2. Nu stiu cat e postarea de clara si limpede, dar dialogul vostru e mai mult decat plin de savoare, m am distrat pe cinste.
    M am bagat si eu in seama pentru acest concurs, ca doar m a invitat insasi Laura, dar mare bucurie as avea sa castige doamna profesoara de romana (asta daca isi face curaj si participa).
    Ai explicat destul de clar pentru cine vrea sa priceapa, dar eu am fost harnica de dimineata si am scris frumos despre Craciunul in viata si in povesti. Va invit la lectura si amuzat de Dante cum impodobeste el bradutul : http://copiisimame.wordpress.com/2011/12/10/magia-craciunului-in-viata-si-in-povesti/
    un weekend frumos si plin de magie (aia adevarat nu din plasticul atator mosi craciuni ce ne inconjoara).
    cu drag, vavaly.

  3. Pingback: Schonbrunn. Viena

  4. Pingback: VIENA : Palatul Schonbrunn | Zinnaida

Lasă un răspuns

