În caz că-l uitasei…

… de câteva zile am văzut mesajul cu acest nume în căsuţa de mail, dar nu am avut timp pentru el. Nici nu mă întrebam ce ar putea fi: bănuiam că e ceva foarte serios pentru că cel care-l trimitea era un tip foarte sobru. Fostul nostru vecin de la Constanţa, prieten bun cu soţul meu şi un om de nădejde, alături de care am petrecut 5 ani excelenţi. Şi, sincer, cum nu am mai întâlnit de când am plecat de acolo – sigur, suntem prieteni cu mulţi, dar faptul că acolo am trecut prin atâtea împreună dă o aromă aparte relaţiei noastre…

Când am deschis mesajul lui, într-un final, după 2 săptămâni, (urât, foarte urât să ţin atât gluma lui deoparte; dar nu-l puteam bănui de-o glumă 🙂 ), am găsit acest clip

… şi prin analogie cu titlul am râs, evident, deranjându-i pe cei din redacţie…

Era solistul lui preferat pe care-l asculta de dimineaţa până seara; cum eram vecini, iar lui îi plăcea cu toată pofta pe care o ai când îţi regăseşti stilul în cineva, îl dădea uneori atât de tare încât mă scotea din sărite şi mergeam peste el şi-i ceream să arunce rusul de la balcon… NU mă deranja că era muzica tare, ci că era acest solist în desfăşurare, pentru că melodia de față este într-adevăr superbă, dar el avea și arii pe care chiar nu le puteau îndura creierii mei…

Seriosule, merci de glumă. 🙂

Un gând despre &8222;În caz că-l uitasei…&8221;

  1. Pingback: Frica - EDUCATIE

Lasă un răspuns

