Despre Spania

Priveam din avion pământul roșu al Spaniei și-i atrăgeam atenția Aborsanului care învață geografie Europei, având 4 de 10 (4 note se pun azi, pentru că au profesorii timp să-i asculte pe cei 22 de elevi ai unei clase. Noi eram 50; dacă ne puneau două note, era bine, de regulă ne dădeau o lucrare și apoi ne ascultau… la un moment dat 🙂 ):

Vezi ce roșu este solul?

Hm, ori Spania este o fată foarte timidă, de roșește tare, din orice; ori are niște părinți cam răi, care-o pălmuiesc des și săraca are mereu obrajii roșii.

::::::::::::::::::::::::::::

Am să vă dau o veste rea, mă anunță draga mea prietenă care a venit la aeroport cu soțul să ne recupereze. Spania noastră e în criză. Așa că… (cine știe ce nenorocire o să aflăm acum!) n-o să vedeți luminițe de Crăciun.

Putem trăi fără ele, am decis noi, respirând ușurați. Am luat destulă lumină din nopțile cât am colindat Bucureștiul de când ne-am aprins luminile… Oricum, români, bucurați-vă, România nu e în criză, de vreme ce are lumini atât de strălucitoare pe Magheru!

Mama continuă ideea cu această criză a Spaniei: Președintele a spus că nu mai e timp pentru fieste, gata, s-a zis cu ele, erau zile în șir când nu se duceau la lucru, făceau puente și stăteau și câte 5 zile acasă. În plus, s-a descoperit că erau zile de concediu medical mai multe decât de concediu de odihnă, dar luate nu pentru că erau oamenii bolnavi ci pur și simplu nu aveau oamenii chef să munceasă azi, aduceau o adeverință de la medic și gata… 17milioare de euro au costat toanele femeilor, în general, care-au procedat astfel. A pus tunurile pe cele care mai fac așa…

:::::::

Ei, ce-mi rămâne de zis decât… Succes, Spania, pentru a te redresa și felicitări noului tău președinte… Sperăm să fie la fel de categoric mereu, cu lucrurile bune, nu cu alte idei… personale ori cu prejudecățile…

 

2 gânduri despre &8222;Despre Spania&8221;

  1. Inteleg ca sunteti in Spania. Restul, nu conteaza acum, le lasam pentru zile cand nu va fi sarbatoare.
    Sa-i ai mereu alaturi pe cei dragi, sa va fie zilele vesele si sa va iubiti.
    Craciun fericit!

  2. Pingback: Painful Christmas « BLOG D'AGATHA

Lasă un răspuns

