Rivas VaciaMadrid

Printre mulţii mei prieteni din Madrid şi din Comunidad de Madrid, se numără şi această familie care ne-a invitat la ea, într-o zonă despre care nu trebuie să vorbesc prea mult… Fiul lor şi al meu s-au jucat împreună pe când erau mici, dar şi-au pierdut urma şi acum, regăsindu-se, aveai impresia că sunt unul şi acelaşi: acelaşi gust la joacă, la jocuri, la cuvinte…

Am ieşit împreună la unul dintre restaurantele din Rivas Futura, cartier select, nimic de zis!, şi dintre cei 8 chelneri pe care i-am întâlnit acolo 7 erau români. Evident că se vorbea în română cu românii (în alte părţi nu ai voie să scoţi un cuvânt în altă limbă decât spaniola!). La plecare am dat de trupa aceasta de fete, cărora le-am cerut voie să le fac o poză, pentru că prea erau simpatice. Unele au înţeles despre ce e vorba, altele n-au fost de acord…

Eu le-am păstrat în memorie pentru seminarele mele susţinute pentru partea frumoasă  a existenţei (mă refeream la femei 🙂 ): dragele mele, cunoscute sau necunoscute, aveţi o gaşcă de felul acesta cu care să ieşiţi şi în care să vă simţiţi bine? Trebuie spus că nu am putut fotografia tot… Fiecare avea câte 10 cadouri, câte erau ele, deci în jurul mesei se aflau cel puţin 100 de cadouri.

Viaţă… Sau, cum s-ar spune, trai nineacă pe banii babachii (poate totuşi erau şi angajate fetele acelea, nu făceau parte din ni, ni… Ah, n-am povestit despre ni, ni, trebuie să revin…)

Lasă un răspuns

