Rugăciunea unui tată

Oracion de un Padre

Dame, oh Senor, un hijo que sea lo bastante fuerte para saber cuando es debil
Y lo bastante valeroso para enfrentarse
Consigo mismo cuando sienta miedo;
Un hijo que sea orgulloso e inflexible en la derrota,
Honrado, humilde y magnanimo en la Victoria.

Dame un hijo que nunca
Doble la espalda cuando debe erguir el pecho;
Un hijo que sepa conocerte a Ti…
Y conocerse a si mismo, que es la piedra
Fundamental de todo conocimiento.

Conducelo, te lo ruego,
No por el camino comodo y facil, sino por el camino aspero,
Aguihoneado por las dificultades y los retos.
Alli dejale aprender a sostenerse firme en la tempestand
Y a sentir compasion por los que fallan.

Dame un hijo cuyo corazon sea claro,
Cuyos ideales sean altos;
Un hijo que se domine a si mismo
Antes que pretender dominar a los demas;
Un hijo que aprenda a reir, pero que tambien sepa llorar;
Un hijo que avance hacia el futuro,
Pero que nunca olvide el pasado.

Y despues que le hayas dado todo esto,
Agregale, te suplico, suficiente sentido del buen humor,
De modo que puede siempre ser serio, pero que no
Se tome a si mismo demasiado en serio.
Dale humilidad para que pueda recordar siempre
La sencillez de la verdadera sabiduria,
La mansedumbre de la verdadera fuerza.

Entonces yo, su padre, me atravere a murmurar:
No he vivido en vano…

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Pe un papirul imens, erau scrise aceste cuvinte, în casă la unii dintre prietenii mei, iar pe partea dreaptă un mesaj prins cu un clips: Mie mi-a ascultat Dumnezeu rugăciunea, dându-mi-te pe tine.

Eu n-am papirusul, dar am băiatul… 🙂 și sunt fericită.

9 gânduri despre &8222;Rugăciunea unui tată&8221;

  1. nici eu nu am papirusul. Rămân cu băiatul 🙂
    Și cu bucuria că după atâta timp înțeleg încă limba spaniolă. Trebui doar să -mi fac curaj să o și vorbesc :-)))

    • când am puţin timp liber o traduc, asta mi-am şi propus, doar că nu găsesc deloc timpul necesar. sper ca până la sfârşitul săptămânii să reuşesc.
      mulţumesc pentru vizită.

    • Dă-mi, Doamne, un copil care este suficient de puternic pentru a ști când este slab
      Şi suficient de curajos pentru a face faţă atunci când simte teama;
      Un copil care este stăpân pe el şi neclintit chiar dacă e înfrânt,
      Onest, umil şi mărinimos chiar și atunci când învinge.

      Dă-mi un fiu care niciodată nu întoarce spatele, când ar trebui să înfrunte totul,
      Un copil care să Te cunoască pe Tine, cunoscându-se astfel pe sine însuși –
      Lucru care este piatra de temelie
      Fundamentală pentru orice cunoaştere.
      Condu-l, mă rog,
      Nu pe drumul confortabil și ușor, ci pe drumul greu,
      Presărat de dificultăţi şi provocări.
      Acolo lasă-l să învețe să stea ferm în furtună,
      Dar și să simtă compasiune pentru cei care nu reuşesc.

      Dă-mi un fiu a cărui inimă este limpede,
      Ale cărui idealuri sunt mari;
      Un copil care se stăpânește pe sine
      Înainte să încerce să-i domine pe ceilalţi;
      Un copil care învaţă să râdă, dar care ştie, de asemenea, să plângă;
      Un fiu care vede progresul din viitor,
      Dar niciodată nu uită trecutul.

      Şi după ce i-ai dat toate acestea,
      Adăugă-i, Te rog, suficient simț al umorului,
      Astfel încât să fie întotdeauna profund, dar
      Să nu se ia prea în serios.
      Dă-i umilinţă, astfel încât să-și poată aminti mereu
      Simplitatea înţelepciunii adevărate,
      Blândeţea adevăratei puteri.

      Apoi eu, tatăl său, voi putea șopti:
      Nu am trăit în zadar …

      • jocurile de cuvinte din spaniolă trebuie explicate în fraze în limba noastră. am încercat o adaptare… (de exemplu, spune despre un fiu care niciodată nu întoarce spatele când trebuie să înfrunte greutățile cu propriul piept… e nevoie de ceva imaginație ca să poți și vizualiza cuvintele și sensul.)
        sper să folosești rugăciunea … cu urmări pozitive 🙂

  2. Pingback: VIATA IN APA LA ZOO, in cateva orase europene - Zinnaida

Lasă un răspuns

