Înălţime de uriaş

A fost un telejurnal pe TVR info, din care am aflat că, schimbându-se statura copiilor din ultimele decenii, se schimbă şi mărimile hainelor – dar, vorba medicului intervievat, ar fi fost normal ca acest studiu să fie făcut de cei în drept (oare cu ce se ocupă ei, dacă nu s-au gândit la asemenea subiecte, deşi ţin de ograda lor?), nu de … un institut care se ocupă de ţesături şi care s-a autosesizat şi a luat la măsurat 30000 de copii…

Eu oricum ştiam aceasta pe propria piele, port haine de copii de 12 cel mult 14 ani…

Ceea ce vreau să spun acum, însă, are legătură puţină, de fapt, deloc cu hainele… 🙂

Fiul meu are 12 ani şi din septembrie s-a tot înălţat… Zilele trecute am întâlnit două dintre fostele eleve ale soţului meu, colege de-ale lui din cor (evident, corul era de liceu, dar el era singurul acceptat din… primară…). Fetele îl ştiau de la 6 ani, împărţeau cu el ciocolată, pluşuri şi alte plăceri comune, iar acum se uitau la el… de jos în sus. Şocul lor a fost evident, adică ele, acum studente, nu mai ştiau cum să se comporte cu piticul uriaş pe care-l ţinuseră cândva în braţe… Una dintre ele zice: Îmi dai voie să te pup? 🙂 Evident că fiul meu, trup de bărbat, dar inimă de copil, a privit-o tot ca pe Furni-pianista şi s-a repezit în braţele ei, doar că a cam zguduit-o forţa lui de Sfarmă Piatră

La final, era atât de satisfăcut pentru că, iată, în sfârşit, persoane pe care şi el le admiră au început să-l aprecieze pentru ceva la care pe vremuri nici nu visa… (că doar voia ca toată viaţa lui să fie o atingere a vârstei de 7 ani şi apoi… înapoi, iar de la 1 an, iar spre 7, după care, evident, înapoi… 🙂 )

O fi bine copil, dar – să recunoaştem – e bine şi om mare, dacă-ţi aşterni o saltea de sub care miroase a levănţică… 🙂

3 gânduri despre &8222;Înălţime de uriaş&8221;

  1. Nu stiu daca s-au modificat hainele de copii dar stiu ca atunci cand cumpar haine pentru nepotica mea de 8 ani trebuie sa aleg „intre 9 si 10 ani”
    Ca sa-i vina anul acesta, evident..
    Exact asa faceam si inainte
    La picior…..un an ii vin adidasii si apoi evident schimbam
    Probabil e costisitooor sa fii parinte

  2. Din păcate nu evoluăm nici la mărimile hainelor. 😆
    Oricum, importăm mult și din China și alte țări asiatice unde mărimile sunt mult mai mici.

    Și mama are aceleași probleme cu sora mea. De vreo 2-3 ani nu mai poate lua în seamă vârsta de pe etichete, iar nouă ne e greu dacă vrem să luăm hăinuțe cadou (de fapt am renunțat), de încălțăminte nici nu mai vorbesc.

    Cresc tare repede…

Lasă un răspuns

