Frumuşica în hăinuţe

Mi s-a stricat de 2 săptămâni laptopul şi caut altul. Alerg eu de pe un site pe altul şi dau peste reclame de tot felul. La una dintre reclamele de… înfrumuseţare a feţei (umane, evident, nu a laptopului; nu întreba cum de-am ajuns din una în alta! 🙂 ) citesc ultimele cuvinte…

Iau oferta, ma pregatesc sa arat impecabil si mai ales sa ma simt din nou frumoasa si ingrijita. Dupa aceea ma voi ocupa si de hainutele pe care sa mi le iau la mine .

O, zei, cât de fraiere putem fi în ochii celor care pot pune astfel de reclame sau cât de puerile putem fi dacă doar în felul acesta gândim…

O zi bună, cu sau fără tratamente de la cei care ne consideră atât de tâmpe încât să… „ne simţim îngrijite”… Cât despre „hăinuţe”… un căţel de poşetuţă nu ne oferiţi? 🙂

 

12 gânduri despre &8222;Frumuşica în hăinuţe&8221;

  1. Păi noi putem fi frumoase, cu ce avem prin bucătărie, măști cu de toate, ce mănânci dai și pe față, o felie de portocală, sau de ananas, un pic de miere, lămâie fac minuni. Ce atâtea creme când putem face masaje cu ulei din sâmburi de struguri… și altele, o mulțime. 🙂

    Interesul producătorilor de creme pline de parabieni, este sa le cumpărăm cremele lor nesimțit de scumpe. Dar noi suntem fete deștepte… și folosim bucătăria.

    • dacă mi-ați urat dv, doamna doctor… cu siguranță se va înfăptui…
      ca să nu mai spun că sunt foarte fericită pentru că un minunat coleg computerist mi-a recuperat datele pe care alții le decretaseră pierduteeeee…
      sunt chiar foarte fericităăăă, cu tot gerul de afară, la mine e caniculă… 🙂
      te sărut.

      • Mă faci să roşesc. 😀 Tare mă bucur că ţi-ai recuperat conţinutul, uneori am şi eu palpitaţii că laptopul meu vrea să iasă la pensie înainte de vreme şi eu tare mă rog de el să mai muncească măcar un „sejur” de 3 luni în vest.

      • PS: Te îmbrăţişez cu căldură, ca să mai aduni acolo că tare-i bine când e cald. 😀

  2. Lasă hăinuțele și poșetuța și ia-ți un laptopel nou, nu second hand ! Recomand călduros Toshiba intel core i5, merge trăznet ! Pune-i și un windows 7 nou, numai al tău ! Costă, da’merită.

Lasă un comentariu