Ce mă așteaptă – Adolescențaaaaa

Am tot dat târcoale unei cărți de la Ulysses Brave, How Not to be the Perfect Teenager… E consolatoare: pe toate citatele apar imagini ale unor animale ciudate, hai, 🙂  nu ciudate, ciudățele, amuzante, care te fac să uiți problema cu care te confrunți… măcar pe moment… măcar până trece criza… 🙂

1. It might be difficult to persuade the teenager out of the annual bath, once immerse themselves.

2. When your teenager sleeps late, you will need to remind them to look in the mirror before entering the real world.

3. Be sympathetic  to the teenagerțs need to build a wall of silence around them.

4. The best looking girls always go around in pairs, making it impossible to approach the one you really fancy without teeth-grinding embarrassment.

3 gânduri despre &8222;Ce mă așteaptă – Adolescențaaaaa&8221;

    • eu am unul, care e cu un pas în adolescență…. adică și cu al doilea, că pe primul l-a făcut.
      și săracul, nici nu cârâie, nici nu mârâie și tot am nevoie de cărți de tipul acesta…
      dar să fie ca alții… cu furii dintre cele mai ciudate…
      cred că uneori copiii își cresc părinții, iar alteori părinții trebuie să-și
      admire răbdarea pe care o au cu copiii… până la urmă, părinții nu prea au multe de făcut… doar să fie acolo și să aștepte să treacă tzunamiul acestei perioade… 🙂

Lasă un răspuns

