Dacă eram…

Am trecut pe la ioni și am preluat leapșa că tare m-a amuzat…

Daca eram un anotimp: eram un mix de primăvară și toamnă, la culoare și categoric vară, la temperatură… 🙂

Dacă eram o lună: eram mai, indiscutabil! (prietenii știu de ce)

Dacă eram o zi a săptămânii: eram marți (pentru că luni este cea mai dificilă zi a săptămânii la locul meu de muncă, așa că marți mă odihnesc senină… 🙂 )

Dacă eram o parte a zilei: eram dimineață, că sunt matinală

Dacă eram o virtute: eram sinceritatea.

Dacă eram o planetă: eram Pluto (că-s mică, precum ea, pe lângă restul!)

Dacă eram un lichid: eram, evident, suc de fructe; mai sigur: de pere

Dacă eram o stare a vremii: eram canicula

Dacă eram un instrument: eram un clopoțel

Dacă eram un sentiment: eram  veselia

Dacă eram un gest: eram plimbatul mâinii prin păr

Dacă eram un sunet: eram al ploii torențiale

Dacă eram un cântec: eram Două drumuri paralele, al Angelei Ciochină

Dacă eram un simbol: eram unul care nu putea fi privit acuzator că aduce a masonerie.

Dacă eram un oraș: eram unul din Suedia sau Danemarca, transformat în oraș de Israel

Dacă eram un gust: eram acru, că-mi place 🙂

Dacă eram o aromă: eram parfum de lămâiță

Dacă eram o culoare: eram lime

Dacă eram o parte a corpului: eram degetul mic de la piciorul stâng

Dacă eram un drog: nu, nu eram! 🙂

Dacă eram un accesoriu: eram o broșă fluture, colorată vesel

Dacă eram un produs de machiaj: ce înseamnă acest termen? 🙂

Dacă eram o materie: eram  *educație civică*

Dacă eram un personaj de desene animate:  eram Tinker Bell, evident, deși nu am niciuna dintre veleitățile ei…

Dacă eram o formă: eram … ce formă au tentaculele caracatiței?

Dacă eram un număr:  8

Dacă eram o mașină: n-aveam cum!

Dacă eram o haină: eram o rochiță cu fustiță plisată, în culori de curcubeu

Ideile speciale ale lui Ioni-Boni:

Daca eram un animal: eram raton.

Daca eram o zeita: eram … trimisă printre pământeni că nu mi se găsea loc pe acolo!

Daca eram un fruct: eram mango

Daca eram o jucarie : eram un om de zăpadă de pluș, cu un rânjet larg, deschis, care ar fi bucurat pe oricine trecea pe lângă el.

Daca eram un fenomen al naturii: eram fulgerul

Daca eram un creator : eram eu, dar fără sechele

Daca eram o leguma: eram usturoi

Daca eram un institut: eram o bibliotecă

Daca eram o pasare: eram un cardinal

Daca eram o floare: eram una violet, cu flori tot anul, care să nu-și supere stăpâna că nu înflorește sau amenință cu decesul 🙂

Daca eram o unelta( scula) : lăsați, mi-ar plăcea mai mult să fiu lădița în care stau sculele, pentru ca să le cuprind pe toate în brațe!

Daca eram un metal: eram tinichea, legată de o mașină la fel de tinichea a unor proaspăt căsătoriți

Daca eram un copac( pom) : eram piersic

Daca eram o formula: mă pierdeam printre altele, că nu puteau să-mi reziste atomii la atacul celorlalți…

Daca eram un element: eram absentă la apel… 🙂

Un gând despre &8222;Dacă eram…&8221;

Lasă un răspuns

