Cum să-ți serbezi ziua de naștere

Normal că unii își serbează ziua de naștere cu fast și pompă. Până la o anumită vârstă ne stă și bine să umplem casa de amici și să-i cinstim. După aceea, reducem numărul lor la cei din familie și, la un moment dat, uităm de data respectivă, pentru că ne amintește că începem să semănăm cu Matusalem.

Mă întrebam eu cum va serba mama mea ziua ei de naștere, ce model de viață îmi va mai da, când … ce să vezi… S-a întrecut pe sine. A trimis un pachețel pentru colegele mele… cu fulare. Ce s-a gândit ea: dacă tot o suportați pe fata mea 🙂 , dacă tot mă delectați zilnic (fiindcă ea ne monitorizează mereu, fetelor, să știți lucrul acesta! 🙂 ), dacă tot v-au plăcut obiectele cu care s-a întors fie-mea și dacă tot nu se găsește material de acest fel pe la voi, dacă tot nu aveți timp să vi le tricotați voi… ia să pun eu mâna și să vă surprind cu ceva drăgălaș.

Adicătelea, de ce nu v-aș cadorisi chiar de ziua mea, ca să fiu generoasă până la capăt, și-așa nu mai e momentul să fac tămbălău… 🙂

Așa că intru eu în clădirea firmei și doar ce le văd pe prietenele mele împopoțonate cu fulare. (Partea cea mai tare a fost că nici măcar mie nu mi-a spus de ceea ce avea în gând, așa că pe ele le-a uimit cu darul, pe mine cu ideea!)

Acum, dacă vine cineva și se uită la noi are impresia că avem ținută de lucru, uniformă…

Înainte de a-ți spune La mulți ani, doamnă, ne gândim să-ți sugerăm să ne faci și niște costume cochete; că dar din dar se face Raiul și dacă tot ai început cu ceva mic, poți continua și cu ceva mai consistent 🙂

Și-acum… La mulți (b)ani, Mârto, să ne trăiești și să fii mereu cu un pas în fața noastră la trăznăi … Iar dacă noi ne lăsăm pe tânjeală, să ne tragi după tine, că ar fi bine ca generația noastră să aibă măcar jumătate din energia ta.

Pusi-cat! 🙂

8 gânduri despre &8222;Cum să-ți serbezi ziua de naștere&8221;

  1. Super tare exemplu!!! Acum „La multi ani” maicutei tale si sa-i dea Dumnezeu multa sanatate si putere de lucru…si rabdare la tricotat costume ;))!

    • da, când s-a născut sora mea, mama a plecat la spital, direct de la aniversarea ei…
      se mai întâmplă și de-astea… 🙂
      mai tare decât asta, însă, mi se pare să ți se nască amândoi copiii în aceeași zi, cum
      i s-a întâmplat unui coleg al meu, la distanță de 3 ani…
      asta da potriveală…
      mulțumesc mult și de data asta… chefurile au fost prin Spania și SUA…
      de aici, doar urări și sărbători în lipsa lor…
      cum s-ar spune… lol… 🙂

      • chiar ca e ceva 😉

        apropo de coincidente, la noi sunt ceva dar pe alt palier: soacra mea e nascuta pe 9 martie (cei 40 de mucenici), cumnata mea pe 1 decembrie, sotul meu pe 4 iulie 😀

      • deci avem pe cine felicita de ziua SUA… 🙂 sau a României sau a mucenicilor… 🙂
        și tu? scrie data de naștere și o întâmplare drăguță din viața ta sau tristă, cum vrei,
        sau din viața copiilor… sau orice postare de la tine de pe blog și trimite-mi pe mail ca să te alătur cărții de prieteni…
        dacă am fost ocupată, nu am mai bătut pe nimeni la cap să mai scrie în ea…
        of, timpul acesta…
        aștept.

Lasă un răspuns

