După ședință, multe idei se adună…

Azi am avut o ședință de vreo 2 ore, ca să putem spune toți ce avem de spus (ce bine că nu ne bagă nimeni pumnul în gură!) și apoi am plecat la cel mai apropiat Mall pentru că una dintre prietene voia să-și cumpere cizme… Nu putea săraca să le ia singură: cântăreau mult, nu avea forță să le care… dar ce zic eu de cărat, cum să le găsească, pentru că erau dificil de contorizat magazinele cu încălțări, avea nevoie de trib după ea… 🙂

O alta trebuia să ia de la curățat costumele soțului, dificilă îndatorire și evident era nevoie de noi pentru a o ajuta să găsească hainele (cum că noi oricum nu i-am văzut soțul niciodată, dar știm ce poartă 🙂 ).

Eu eram trena. N-aveam nicio altă treabă decât să casc gura (în jur sau la ele) sau să întregesc celebrul trio.

N-am fost ca cele din Totul despre sex, nici măcar ca cele din În jungla orașului – adică nu întorceau bărbații capul după noi și nici nu ne plângeam de durerile din casă sau de vreo spaimă închipuită. Am râs, ne-am amintit de vremurile de început (cu una dintre ele lucrez de … 19 ani!) și am făcut planuri pentru viitor.

B și C, sunteți minunate și vă mulțumesc pentru prietenia voastră.

 

Lasă un răspuns

