Grupul nostru de la Moieciu

Am fost 6 familii. 5 erau normale… adică aveau 2 copii. Doar noi aveam una bucată, care, însă, făcea pereche cu celebrul Edi, cel care te cucereşte cu dârzenia lui, deşi are doar 6 ani.

La un moment dat am făcut un joc de cunoaştere… Erau pe masă 7 cadouri (şi pentru familia lui Edi, nu? 🙂 ) şi aveam de extras un număr – darul şi o întrebare…

Aborsanul a nimerit un set de recipiente pentru condimente şi cerinţa era să spunem care sunt asemănările şi deosebirile dintre familia noastră şi darul primit. O altă familie a primit un triplu de cutiuţe, ce ieşeau una din alta şi cum erau foarte vesel pictate au avut ca datorie să povestească cea mai veselă experienţă din ultimul timp. Cei care au primit suportul de şerveţele cu o bilă grea, care ajută şerveţelele să stea locului, să nu fluture în vânt (precum cravata de pionier!) erau invitaţi să-şi reamintească în ce fel s-au cunoscut … faza după care au făcut masa de nuntă, nu, la care au avut nevoie de şerveţele…

În ce ne priveşte, soţul meu a grăit despre mine: e sarea din casa noastră, că dă gust la orice. Iar eu am adăugat că sunt conştinentă că uneori îmi cam pierd… gustul, mai degrabă capacitatea de a aduce bucurie… 🙂 Pe Aborsan l-a decretat piper, că e jucăuş, cum e piperul când încerci să-l prinzi şi-ţi scapă printre degete. Deosebirea ar fi că niciodată nu are iuţimea respectivă, fiindcă el e blând şi cumsecade mai mereu. Paşnicul lu* mama! Mai departe soţul meu s-a comparat cu oregano, că el adoră oregano… şi seamănă cu oregano că e bun oriunde-l pui (şi, mamă, ce dreptate are!). Fără deosebiri, că oregano nu are defecte… 🙂

Prin familia ta sau în viaţa ta, cam ce mirodenii există?

5 responses to this post.

  1. nu m-am gandit pana acum din perspectiva asta….
    ma voi gandi si voi reveni

    Răspunde

  2. Veveritele se pun? 🙂

    Răspunde

  3. Iaca un joc interesant, miroase bine… Nu am inca raspunsul, trebuie sa fac un conseil de familie sa stabilim de comun acord rolurile in gastronomie.

    Răspunde

Lasă un răspuns

