Ningea cu căprioare (sau printre)

Cînd ne-am întors de la Braşov, am trecut prin Timişu de Jos, de Sus, nu mai ţin minte… Oricum, într-o curte am descoperit cel puţin 6 căprioare. Acum eu nu ştiu dacă fetele veniseră la plimbare sau aparţineau familiei respective, nu ştiu dacă e normal ca în ograda cuiva să vieţuiască o turmă de căprioare… Dar ce ştiu e că acolo era ca în basme: se adunaseră toţi Bambi ca să vadă cum ninge, poate sau să-l caute pe Bocănilă… ori pe Sconcsilă zis şi Flower…

Dacă are cineva mai multe informaţii despre respectiva gospodărie, să ne spună şi nouă… Vă rog!

7 responses to this post.

  1. apartin familiei respective,au si un cerb
    i-am vazut si noi cand am fost in vacanta de Craciun la Predeal si ne-am plimbat mult-peste tot 😀

    Răspunde

    • eu mă întreb cum poate să aparţină unei familii cineva din regnul animal… sălbatic…
      oare s-ar putea lucrul acesta pentru oricine?
      care sunt condiţiile…
      aici deja trebuie să răspundă cineva în domeniu că nu ne pricepem noi la
      legile peturilor 🙂 sau peţurilor

      Răspunde

  2. Posted by Mira on 29 Februarie 2012 at 21:37

    Nu stiu sa-ti spun de caprioarele pe care le-ai vazut la Timisu, dar stiu ca si la mine in gradina, intr-o localitate din Transilvania, mai vin caprioare. Intr-un amurg de primavara, am vazut o familie, cerbul, caprioara si puiul… a fost una din cele mai frumoase si induiosatoare imagini pe care le-am putut vedea. Isi gasesc si ele un refugiu pe unde pot, vanatorii sunt mereu pe urmele lor.

    Răspunde

    • da, ca vin uneori, da, pot intelege.
      dar sa le tii pe langa casa…
      ma intreb si eu…
      pentru cainii strazii se manifesta pe bulevard.
      drepturile caprioarelor cine le apara? 🙂
      multumesc mult pentru vizita si pentru impartasirea experientei tale.

      Răspunde

      • Posted by Mira on 1 Martie 2012 at 20:25

        Eu stiu, poate uneori e mai bine pentru ele… macar asa mai au o sansa de supravietuire…

  3. @Mira,
    nu degeaba sunt animale sălbatice. N-are cum să fie mai bine pentru ele. Nu pe termen lung 🙂
    Bine, într-o lume ideală vânătorii ar „activa” strict în perioada când le este permis, și numai în zonele unde au acest drept.

    Răspunde

Lasă un răspuns

