Să ai o fată…

Eu mi-am dorit băiat și am băiat. Nu mi-ar fi plăcut să am fată, dar aceasta nu înseamnă că am ceva cu fetele prietenelor.

Dimpotrivă, sunt foarte încântată de ele și chiar azi am primit o lecție superbă de viață de la una dintre ele, care are 13 ani și pe care o știu de pe la 1 an.

Azi a fost un episod din serialul… Noi, soțiile lor… 🙂 Și ne-am regăsit, după 3 luni, vreo 70, cu 30 de copii în jurul nostru.

Nora e profă de mate. Mai degrabă preocupată de cei din familia ei decât de ea, de elevi decât de propria-i persoană. Uneori, mă gândeam să-i spun (tocmai eu, care sunt la fel de nepăsătoare față de ținutele proprii! 🙂 ), dar apoi îmi vedeam de treabă, convinsă că nu e treaba mea cum preferă ea să apară în ochii oamenilor. De data aceasta, Nora era îmbrăcată ca o adolescentă, cu un sarafan modern, purtând la gât o eșarfă cu flori de culoarea sarafanului… Îîîîîîîîmmmmmmmmm, o minune de ținută. Și părul vopsit, aranjat…

*Fata mea e de vină. Mi-a spus că de acum ea hotărăște cum o să apar în public, pentru că vrea să fiu și eu frumoasă, așa cum eu vreau ca ea să fie frumoasă.*

Mamelor care creșteți fete, poate că deja sunteți cochete, dar sunt sigură că fetele vă vor ajuta în alte puncte, în care aveți slăbiciuni. Ei da, pentru voi fetele sunt o binecuvântare!

4 gânduri despre &8222;Să ai o fată…&8221;

    • felicitări. eu, nu! poate mai degrabă sora mea să o fi ajutat să se stileze.
      dar de aceea e bine să ai mai multe fete… fiecare îți dă ce are mai bun și tu, ca mamă,
      râmâi în câștig…
      noi putem spera doar în nurori… 🙂

Lasă un răspuns

