Despre daruri și vremea când sunt oferite

Ne pregăteam să plecăm la Constanța, dar am zis că nu trebuie să mai amân. Aveam o datorie… Am plecat să mă întâlnesc, la Perla, cu persoana față de care aveam datoria. Ea, drăgălașă, îmi făcuse un serviciu proaspăt, eu, retardată, (în sensul de întârziată! 🙂 ), rămăsesem cu mult în urmă. Spun eu:

– Aici ai cadoul pentru anul acesta și pentru anul trecut.

Ea, uluită:

– Pentru anul trecut, înțeleg, dar pentru anul acesta… Adică până în decembrie mai sunt 9 luni…

– Stai, zis eu și mai retardată,  anul acesta, pentru mine înseamnă 2011, că parcă nu-mi intră în cap că suntem în 2012, iar anul trecut ar fi 2010…

– Adică tu ai aici cadoul pentru 2010?

– Da, bine că nu era ceva perisabil… De fiecare Crăciun noi am fost plecați de doi ani încoace și am lăsat pe cineva să-ți aducă darul… Și nu am întrebat dacă a dus darul… Și am găsit acum pungile de cadou, chiar și  pe cea din 2010… Dar oricum nu dau vina pe persoana aceea, pentru că, dacă e important pentru mine, eu trebuie să mă asigur că un lucru s-a împlinit. Și, peste toate, eu însămi am crezut că am dat un dar… pe care l-am găsit apoi după 7 ani… Copilul se ducea la școală și eu încă nu-i dădusem zornăitoarea și bonețica… Așa că…

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Am învățat lecția: darurile mai degrabă se dau înainte de a fi necesare, înmânate de tine, decât să le lași în seama cuiva, care nu vede ca tine valoarea lor!

5 gânduri despre &8222;Despre daruri și vremea când sunt oferite&8221;

      • Nici vorba… daca tot faci un drum de Arad mai bine il dublezi si ajungi direct la mine …O fi si Aradul frumos dar pacea si linistea din Graz nu se poate compara cu nimic …
        Sa sti ca mereu fara sa vreau ajung ghid si chiar a inceput sa-mi placa…
        Acum am si camera ascunsa…Am facut cateva filmari secrete 🙂
        Mersi de daruri…gestul conteaza…este ca si cum le-am primit 🙂
        Deci pe curand 🙂

      • tu cu camera ascunsa, eu cu scenaristica… poate facem si niste filme pe la tine, prin noua tara.
        merci de invitatie, sigur voi veni. e tara prin care am trecut, a carei capitala am vizitat-o, dar
        pentru ca este un loc de care te poti indragosti violent chiar, am promis ca voi reveni si voi sta mai mult pentru a o cunoaste colt cu colt. 🙂
        deci nu-ti face probleme. chiar vin.

Lasă un răspuns

