Viitorul tată

În acest sfârșit de săptămână ne-am vizitat prietenii, dragii noștri prieteni din Constanța. Ok, trebuie să recunosc, eu nici acum nu sunt împăcată cu ideea că am plecat de acolo, am inima împovărată, de parcă s-a rupt ceva la mijlocul drumului, nu pot crede (deși au trecut 6 ani) că era cazul să ne luăm zborul de acolo… Dar, pe lângă lucrul acesta, care reprezintă prima strângere de inimă când calc în oraș, apare bucuria de a fi cu cei de care sunt atașată.

De data aceasta, am stat la un coleg de-al soțului meu, tată a doi copii, o fetiță de 4 ani și un băiat de 7 ani. Cei doi se alergau prin casă, fluturând părul lor blond, când prin bucătărie, când prin camere, chicotind, urlând, alunecând pe gresie… Fiul meu privea la ei nostalgic, pentru că, deși se joacă în neștire încă, nu se gândea să li se alăture și la acest tip de hârjoneală.

– Mă gândesc ce înseamnă să fii tată, zice el.

Eu înghit în sec și întreb:

– Ce ți-a venit?

– Păi, cred că nu e ușor să ai doi iezi de felul acesta. Și dacă nu e ușor cu doi, îți dai seama cum îmi va fi mie, cu trei? 🙂

Singurul gând pe care l-am avut în acele momente a fost… să știi că noră-mea mă va boscorodi pentru că va crede că eu sunt vinovată că vrea feciorul meu 3 copii. Trebuie neapărat să-mi găsesc un … alibi!

 

3 responses to this post.

  1. Constanța are un farmec aparte, rămâne mereu în sufletul tău, chiar dacă nu mai e casa ta! Îți înțeleg emoția! Cât despre Aborsan, să-i dea Dumnezeu tot ce-și dorește!

    Răspunde

    • mulțumesc mult, Dana. mă întreb câteodată cum de poate ști de acum cu atâta precizie ce vrea, în acest domeniu, când alții nici la 35 de ani nu sunt siguri că ar vrea așa ceva…
      Constanța… acolo e inima mea… 🙂

      Răspunde

  2. nu te va boscorodi, e foarte frumos cu 3 :). Sunt si satitsfactia si fericirea pe masura „muncii” .

    Răspunde

Lasă un răspuns

