Meseriile explicate copiilor

Postarea citita la http://hazaparu.wordpress.com/2012/03/16/jurnalism-din-intimplare/ mi-a amintit evenimentul important al fiului meu, care a avut loc  acum 3 saptamani. Toti elevii din scoala lui s-au intalnit cu o jurnalista, (nu-i spun numele ca sa nu fie probleme, ca poate unii nu o suporta, altii prea mor dupa ea!) si fiecare clasa a avut voie sa desemneze pe cineva care sa-i adreseze o intrebare. Fiul meu imi spune: „Eu cred ca intrebarile erau facute de invatatori sau profesori, 🙂 ca nimic din tot ce au intrebat nu mi s-a parut interesant.” 

Totusi, il stimulez eu la un exercitiu de gandire, trebuie sa fi fost ceva care sa-ti atraga atentia.

„A, da, da, atunci cand a zis ceva despre cum se juca ea cand era mica…”

Acum nu spun ca toti copiii sunt atat de copilarosi ca fiul meu, dar cu siguranta ca astfel de initiative care sunt fenomenale, nu bune!, ar trebui gandite in asa fel incat sa fie atractive pentru copii, nu doar niste evenimente care dau bine la cv-ul cine stie carui organizator!

4 responses to this post.

  1. Eh de ar gandi asa toti jurnalistii. Dar nu gandesc asa, ei nu vor decat sa le creasca rata de celebritate si paginile din C.V.!

    Răspunde

  2. 🙂 Frumos era sa ii lase la libera exprimare, sa intrebe ce voiau ei si in felul acesta era mai interactiv

    Răspunde

Lasă un răspuns

