Seara intre fete… si ce fete!

Fiul meu are un prieten, despre care am mai scris pe aici. E fotbalist, adica ii place sa joace fotbal, ca el e abia in clasa a 5-a. Are un frate si o sora, iar ei sunt exemplul ciudat pentru mine: am crezut ca niste copii care au frati nu au nevoie de prieteni din exterior, dar baietii mereu insista ca Aborsanul sa mearga la ei, iar fata mereu incearca sa convinga fete din clasa ei sa o viziteze. E bine ca Aborsanul se intelege cu toti 3, asa ca sambata au decis: baietii vin la el, pana la 18, cand avea loc concertul in care canta fiul meu, iar dupa ce se producea fiul ieseau si se jucau, urmand ca la 22 sa vina sa-i ia mama baietilor, pe toti 3, pentru ca daca tot incepe Scoala Altfel… putea si fiul sa nu invete, sa nu faca teme…

Eu mi-am imaginat ca prietena mea si-a luat grupul de prietene si a plecat in vreo cofetarie… cand colo, mi-a povestit cu inima pufoasa, ca norisorii celor de la Care Bears, ca a stat cu fiica ei in masina si au povestit, apoi au dat ocol Casei Poporului de cateva ori, pentru a o vedea bine de tot, apoi au intrat intr-o cofetarie si fetita era cu lacrimi in ochi: ai fost doar a meeeeeea…

Simplu de explicat: baiatul cel mare are ceva probleme de sanatate, trebuie sa te ocupi de el. Cel mic e mezinul, neajutoratul, cel care abia a reusit sa deschida ochii la scoala si trebuie sa i se arate tot, sa i se explice tot. Iar ea este mereu puternica. De ce ar fi nevoie sa fie luata in seama o fiinta puternica?

I-am spus prietenei mele ca de acum pot sa-i tin baietii si de 3 ori pe saptamana daca vrea sa stea cu fata… Nici ea nu realizase ca totusi este nevoie de asa ceva… Eu, cu atat mai putin…

Mame cu mai multi copii, tineti cont de toti, in aceeasi masura.

Si multumesc pentru ca nu va suparati pe mine, mama doar de un copil, care va dau niste sugestii! 🙂

P.S. Un citat, de ultimă oră: The greatest happiness of life is the convinction that we are loves, loved for ourselves, or rather, loved in spite of ourselves… – Victor Hugo

8 gânduri despre &8222;Seara intre fete… si ce fete!&8221;

  1. Pingback: RETETE DE PASTE - Aperitive deosebite » ARTE @ Zinnaida

  2. Foarte bune sugestii, suflet bun ! As mai adauga si sfatul pentru mamele cu un singur copil, dar foarte ocupate profesional: petreceti ceva timp cu copilul vostru, nu e destul sa-i cumparati tot ce vrea, nu e destul sa il ajutati la vreo lectie mai grea. Petreceti un timp in mod placut cu el, la spectacole, plimbari, expozitii, muzee, competitii sportive, prin oras, la cofetarie sau la pizzerie etc. etc.
    P.S. Ceva bun de tot, si pentru noi si pentru copiii nostri, la ARTE !

  3. fetele sunt mai sensibile 😉
    desi este mai mare (adica e prima nascuta 😀 ), Daria simte mereu nevoia sa ii arat si,implicit, sa simta ca e iubita de mine si tati…cand era Andrei bebe aveam obiceiul sa o scoatem doar pe ea la plimbare o data pe luna era „Ziua speciala” si o rasfatam cum vroia….acum momentele acestea nu mai sunt pentru ca au crescut si merg impreuna peste tot, dar am grija sa-i acord ei atentie in fiecare zi – momentele noastre speciale sunt cele spre/dinspre gradi’ cand suntem doar noi doua si vorbim vrute si nevrute, ne jucam,cantam….ii duc cate o surpriza mica (gen Barni) din cand in cand 😉
    Andrei nu resimte la fel deocamdata,dar va avea probabil astfel de momente cand va merge la gradi’ si ma va vedea mai rar, el in schimb simte nevoia sa se joace cu tati si care e mai scump la joaca pentru ca are timpul limitat spre deosebire de mami 😉

  4. Cred ca fiecare mama e unica…… si probabil ca majoritatea incearca sa petreaca un timp de calitate cu copii lor.
    Util mi se pare sa le intaresti increderea de mici, astfel incat atunci cand simt ca ceva nu e regula sa vina la tine si sa-ti spuna
    Mama a procedat mereu asa, deci fugeam la ea orice problema as fi avut
    Asta consider eu relatie reusita 🙂

Lasă un răspuns

