Curs despre condimente

– Maghiranul se pune in mancarurile care baloneaza;

– Busuiocul in sfecla coapta;

– Salvia are tanin, cel care-i da gustul amar, dar si proprietati care indeparteaza orice probleme pe care le ai cu pielea (trebuie baut o luna ceai de salvie pe stomacul gol si se rezolva!);

– Feniculul se pune in sosuri, se foloseste cand au copiii colici, dar cu el se si aromeaza laptele – 10 seminte strivite puse intr-un litru de lapte clocotit; in Orient, la final, pentru digestie mai buna, se rontaie seminte prajite de fenicul;

– Cardamomul – folosit de nordici in muraturi. In caz ca nu suntem entuziasmati de gust, se poate folosi pentru indepartarea mirosului urat din casa… se pun seminte de c. in tigaie, cu zahar, si se caramelizeaza, mirosul respectiv „imbalsamand” fostul miros deranjant;

– Migdale pulbere trebuie folosite la salata de catre cei care au lipsa de CROM;

– Hasmatuchi e verisorul patrunjelului, avand calitatea ca se pastreaza mai mult in frigider (eu credeam ca mai mult inseamna 2 luni. adevarul: 7 zile);

– Rozmarinul se pune in cartofi, dar fiind foarte parfumat se foloseste foarte putin, pentru ca altfel in loc sa sublinieze gustul… il taie;

– Mararul inlocuieste sarea, pentru cei care nu au voie sa o foloseasca.

Cum eu sunt fata strangatoare, mai bine zis „inregistratoare”, am fost cu reportofonul la aceste cursuri, asa ca oricine este interesat/a de aceste lucruri poate sa-mi scrie pe adresa blogului despresufletulmeu@yahoo.com, sa-mi lase adresa de mail, a sa sau a 100 de prieteni, si voi trimite materialul prin tranfer.ro, ca doar de aceea exista prietenii, sa se ajute intre ei, sa duca informatia mai departe.

Si… pofta buna! 🙂

 

 

3 gânduri despre &8222;Curs despre condimente&8221;

  1. esti o fata buna! te rog sa-mi trimiti si mie inregistrarea: mi se pare foarte interesant – despre marar stiam,despre fenicul doar cateva lucruri…despre restul – pauza! 😀
    fii draguta si transfera-mi si mie
    multumesc anticipat!
    🙂 🙂 🙂

Lasă un răspuns

