De ce nu te-a mai sunat – Rachel Greenwald

Cum mai am uneori atribuții de felul acesta, (consiliere – doar pentru doamne, evident!), în timp ce eram în recunoaștere printre rafturile anticariatelor, am fost atrasă de acest titlu. Aceasta pentru că aud des întrebarea… de ce nu mă mai caută, dacă prima întâlnire a fost reușită?

Am deschis cartea de la editura Kondyli și cred că este o viziune care trebuie luată în seamă. Atâta vreme cât 78% dintre femei cred că bărbații cu care nu s-au mai văzut nu le-au mai sunat din motive aflate în afara controlului lor, dar dintre bărbați doar 15% confirmă această ipoteză… este clar că trebuie aflat secretul, mai ales dacă vrei să ajungi undeva cu toate aceste întâlniri 🙂 – dacă nu vrei să ajungi nicăieri, atunci chiar nu te uita la această carte.

Mi-a plăcut foarte mult o concluzie de-a scriitoarei, care a intervievat 1000 de bărbați despre prima întâlnire, problemele ei și ce așteaptă ei: Problema nu e cine ești tu în esență, ci acele comentarii sau acțiuni care te pot avantaja, până să ajungă el să te cunoască și să te aprecieze pentru ceea ce ești.

De curând am stat de vorbă cu cineva care are probleme în familie și i-am recomandat o carte, dar am primit replica: N-am de gând să citesc așa ceva!

OK, dacă n-ai de gând să citești, să afli mai multe despre tine și partener, atunci nu te mira că ești pe cont propriu. Azi, din nefericire, nu mai alege nimeni pe cineva pentru a-l face fericit (sau da, o face pe la 15 ani ori dacă se numește doctor Burke și evoluează pe termen scurt în Anatomia lui Grey 🙂 ). Nu spun că e bine lucrul acesta, dar dacă aceasta este situația, trebuie să înveți să te descurci în acest haos relațional. Până la urmă, copiii noștri învață la școală, iar noi nu am mai pus mâna pe o carte de nu știu câtă vreme… Poate e cazul să înțelegem că trebuie să învățăm tot timpul, nu pentru notele din catalog, ci pentru bunăstarea psihică și fizică.

Revenind la carte, Topul celor 10 greșeli fatale e rezultatul cercetării acelor semnale deranjante pe care le transmit femeile fără să-și dea seama, dar care pot fi ușor remediate. Descriind situații reale și studii de caz, cartea examinează cele mai frecvente bile negre pe care le acordă bărbații și oferă sfaturi practice cu privire la modul în care le poți evita.

P.S. Valabilă și pentru cele căsătorite, chiar dacă își imaginează că sunt cu sacii în căruță și totul e roz… Nici noi nu suntem mai breze… 🙂

Un gând despre &8222;De ce nu te-a mai sunat – Rachel Greenwald&8221;

Lasă un răspuns

