Salata magică

De când cumnata mea a devenit row vegan, sunt la curent cu toate lucrurile care țin de aceast stil de viață. Eu, fiind o mâncăcioasă mai mult de dulciuri decât de mâncare, nu prea caut rețete de papa, dar am doi bărbați vajnici ca brazii și trebuie să fiu pe fază, dacă e ceva sănătos și, evident, ieftin.

Fiind vegetarian spre vegan de 17 ani, soțul meu consideră salata (nu pe cea cu frunze, ci amestecul de ierburi, legume etc) magică pentru că îi place gustul, pentru că e plină de vitamine și-i dă vigoare pentru tot ceea ce are de făcut. Eu consider salata magică pentru că se face rapid și nu necesită prea mari eforturi, lucru esențial pentru cineva care vrea să economisească timpul.

Zilele trecute fiul meu exclamă:

– Salata asta e magică?!?????!!!!!!!

Eu, curioasă de partea cui este el în această considerație, a tatălui lui sau a mea, îl întreb la ce se referă și zice…

– Simplu: ieri era bolul plin și eu însumi l-am mâncat, iar acum bolul e iar plin. E clar că e magică: doar din chestiile magice iei oricât și tot nu se sfârșesc.

Îi explic eu că ieri a avut parte de o salată din untișor, leurdă, ceapă și muguri de lucernă, pe când cea de azi este mult mai elaborată. Pe lângă toate astea, muguri de fasole și de mazăre, de schinduf, roșii și ștevie (că între timp am aflat despre fierul exagerat din ea 🙂 ), iar el, punându-și entuziasmat în farfurie, mă oprește:

– Ți-am spus eu că e magică. După ce că se terminase, acum s-a întors, îmbunătățită. Salata magică să trăiască!

6 gânduri despre &8222;Salata magică&8221;

    • mulțumesc mult, Dana. nu știu de ce, de câte ori ajung în Constanța am impresia că trebuie să te văd pe stradă…
      nu știu de ce te leg pe tine de Constanța, ce am citit eu pe blogul tău…
      dar cert este că mi se pare că ești aici… 🙂
      să fiți fericiți!

      • stăi să treacă noaptea… că altfel voi zice și eu că cel mai safe din familia ta e Pințul…
        deci… mâine plec de la mare și pe drum o voi suna. am voie să fiu pe drum când o sun sau trebuie să fiu în București?
        că tre să dai detalii, să fiu liniștită că împlinesc totul ca la carte, altfel mă emoționez și cine știe ce mai iese…

Lasă un răspuns

