Polimedia.us și cei care au votat

Pentru că, uneori, primesc de la Polimedia mai multi cititori decat mi-aș aduce eu însămi, am dorit să înțeleg despre ce este vorba. Da, atât de puțin am interacționat cu lumea aceasta a blogului încât aspectele de acest gen nu le cunosc.

Aflată față în față cu Topul blogurilor românești, i-am descoperit pe mulți dintre prietenii mei și bucuria mea nu a fost atât locul pe care îl ocupă, ci locul pe care îl ocupă ei în inima mea sau eu într-a lor. Bine că există blogul pentru că în felul acesta am ajuns să ne cunoaștem. Mulțumesc, bloguleț!

La un moment dat, am descoperit și blogul meu pe listă și aș vrea să vă mulțumesc tuturor celor care m-ați votat.

635. despresufletulmeu.wordpress.com 140 (12/18 V; 1/12 C)

În contextul în care nu am făcut altceva decât să continuu munca de la lucru, pentru mine nu a fost deloc greu să realizez un articol pe zi, pentru blog. Eu le apreciez în mod deosebit pe cele care au multe altele de făcut și apoi intră și în bucătăria blogului sau pe cei care stau mult pe blog pentru a ne aduce lucruri interesante.

Important este că suntem împreună, chiar dacă anonimi sau la mare distanță.

Vă mulțumesc pentru prietenia voastră.

5 responses to this post.

  1. Hristos a înviat!

    Răspunde

  2. Nu fainul îți aduce cititori, ci tu însuți prin ceea ce scrii.

    Răspunde

  3. […] sa cititi pe: Alice in WonderNet, Andera, Aurora Georgescu, Carmen, Coolnewz, Dana Diaconu, Dani, EuMieAlmeu, Melly, Mirela Pete, Neuroanchiloza, Rokssana, Roșcata, Shayna, -X- și pe toți cei interesați […]

    Răspunde

  4. Suntem împreună și fără polimedia, e bine să stii si asta ! 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

