Prietenele

Am plecat spre Constanţa, unde ne-am întâlnit prietenii, dar am participat şi la un festival al copiilor. Evident, cei mai delicioşi au fost copiii mici, cei de grădiniţă. Şi ceilalţi au farmecul lor, dar prestaţia celor mici a fost cea care ne-a binedispus cel mai mult.

Am stat cu aparatul de fotografiat după cele două fetiţe care ieşeau în evidenţă. Modul în care se purtau una cu alta arăta că ele chiar sunt prietene de muuuuultă vreme. Şi gesturile lor erau de gingaşă relaţie. Cele mai sugestive imagini au ieşit mai tremurate decât aceasta, pentru că mereu se mişcau, nu stăteau o clipă, dar am preferat să redau o atmosferă, decât să mă leg de imperfecţiunile pozei.

Lasă un răspuns

