Shalom

Am primit un mesaj simplu, care mi-a plăcut mai mult decât toate mesajele copiate de pe net sau sugerate de companiile de telefonie, special pentru a înregistra plăţi record de sărbători.

Iubeşte ca şi când nimeni nu te-a făcut să suferi.

Dansează ca şi când nimeni nu te vede.

Cântă de parcă nu te-ar auzi nimeni.

Trăieşte ca şi când ar fi ultima ta zi pe pământ.

Nu te agita atât… lucrurile frumoase se petrec atunci când le aştepţi mai puţin.

 

 

3 responses to this post.

  1. Dacă ar fi ultima zi a mea pe pământ m-aș așeza în pat și aș dormi.

    Răspunde

    • să ştii că da. eu sunt atât de obosită câteodată încât zic… dacă moartea e somn, e perfect să am parte de ea… 🙂
      nu e vorba de gânduri de sinucidere, da, este doar o constatare care mă ajută să mă împac şi cu ideea care îi sperie pe cei mai mulţi, a sfârşitului personal…
      e o consolare bună pentru acceptarea ei!

      Răspunde

  2. Abia după ce faci numerele 1,2,3 și 4 apare și 5. Și e fain!!! Un singur lucru mai lipsește de pe listă: munca. 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

