La masă, prin Constanţa

Pentru că restaurantul vegetarian din Constanţa şi-a schimbat locaţia… şi nu era în drumul nostru, am decis să mergem la restaurantul nostru preferat, La Scoica Land. Mă rog, era preferat pe vremuri, pentru că în afară de frumuseţea de acvariu cu zeci de soiuri de peşti, mai avea şi loc special pentru nefumători. Acum, deşi modernizat, restaurantul era perfect… nepotrivit pentru două familii cu copii, aşa că am renunţat la ei cu dragă inimă şi ne-am îndreptat spre Sabroso, pizzeria care nu se deschisese pe vremea când trăiam noi acolo (dacă ar fi existat, cred că doar de acolo mâncam! 🙂 )

La parter, este barul, dar la etaj se află terasa, care este europenizată complet (să rămânem în zona cuvintelor folosite des de parlamentari, în epoca prezentă – chiar, dacă cea în care m-am dezvoltat eu era de aur, aceasta de ce-o mai fi?), imensă, luminoasă, călduroasă sau răcoroasă, în funcţie de preferinţă…

Acum să recunosc… mi-a plăcut locul, dar în ce priveşte mâncarea… chiar nu am cuvinte. Am fost curioasă cum este pizza Breakfest – o specialitate nouă –  şi vreau să spun sus şi tare că, cel puţin în această perioadă, este preferata mea. Băutura mea? Cine ghiceşte fructul care evident seamănă cu o stea de mare, că doar marea e la o aruncătură de băţ…?

Felicitările mele se îndreaptă spre Sabroso şi pentru faptul că au nişte preparate de post excelente. Şefii s-au adaptat situaţiei foarte bine! Băieţi, să rămâneţi mereu la aceeaşi calitate (şi cantitate :-), pentru că la o pizza comandată acasă, primeşti una gratis!), că eu voi scrie iar despre voi, dacă renunţaţi la standardele voastre acum imposibil de atins de către alţii!!!

7 gânduri despre &8222;La masă, prin Constanţa&8221;

  1. Pingback: Toboganul | innerspacejournal

    • nu, nu era. sticlos, gust acrisor… părea măcriș, la gust… dar era fruct exotic… măcrișul nu era potrivit pentru a fi pus pe pahar… 🙂
      da, eu care l-am văzut, pipăit și gustat, nu știu ce e… ei nu spun… secret profesional? sau misterul care recheamă…
      vorba melodiei angelei similea…. recheamă-mă și-am să revin…

    • sunt vreo 2 in bucuresti. in caz ca faci o aroganță… (așa am auzit o discuție între niște puști!)… și ajungi pe-aici, le călcăm pragul 🙂
      vreau aroganța ta… 🙂

    • esti atat de priceputa… o sa caut sa aflu ce hram poarta acest carambola si daca are vreo legatura cu carambolul… 🙂
      data viitoare cand ajung la Constanta sper sa fii si tu cu mine si sa bem amandoua chestia asta.
      sau oriunde in tara, ca vin daca-mi spui unde… 🙂

Lasă un răspuns

