La Brașov, pe Iuliu Maniu

Am vizitat Brașovul de 50 de ori cel puțin. Dar nu am reținut nicio stradă. Nu e cine știe ce grozăvie să mergi pe acolo, te descurci foarte ușor cu acele drumuri cu sens unic… De data aceasta trebuia să găsim casa în care urma să stăm și locația unde trebuia să ajungem la seminarul pentru care am invadat orașul de sub Tâmpa. Leuța ne dădea informații prin telefon, pentru că eu, desigur, uitasem acasă harta și detaliile scoase la imprimantă de 4 zile. Evident! – pentru uitarea mea. Și mulțumiri pentru Leuța care avea nu știu câte treburi la acea oră și totuși își petrecea timpul explicând ce și cum…

La cum ne prezenta Leuța bulevardul Iuliu Maniu… e imeeeeeeeeeeeeens, am crezut că vom descoperi o chestie de Cartea Recordurilor. Când colo, un mititel… (glumesc acum!). Oricum, stăteam în buricul târgului, la 10 minute de mers pe jos de locația conferinței.

Aveam niște mulțumiri de adus… fratelui Cumințeniei, care ne-a dat cheile apartamentului, Ministerului Învățământului, care a hotărât ca în aceste 4 zile să fie vacanță și noi să putem beneficia de apartament, soțului meu că a plecat la Buzău cu Aborsanul… Era mai ceva ca la Oscar, fiecare se gândea că sunt atât de multe *coincidențe* încât e clar că este *scris în stele* să fim acum, aici.

În spatele blocului nostru, un cămin de bătrâni. În fiecare dimineață, bătrânii ieșeau și se plimbau pe aleile acelea bine îngrijite, în trilul uimitor al păsărilor… Acum, nu mă mai mir că se triluia atât… se triluiește și la ASE, în mijlocul haosului bucureștean, dar acolo, unde ai verdeață și pădure, munte și floră la fiecare pas… Căminul de bătrâni m-a impresionat teribil… Nu știu cât costă, dar era un loc pe care cred că oricine l-ar fi dorit – vorbesc acum de confort, nu de alte implicații. Desigur, de aici a început o discuție despre a sta la cămin sau a sta pe capul copiilor…

Aveam aceeași părere, așa că am preferat să luăm alt subiect în discuție… Le preferăm pe cele în care ne deosebim, că ne iau 3 ore de dezbatere, decât ceva cu care cădem imediat de acord… Și noi, ca toată lumea, de fapt! 🙂

3 gânduri despre &8222;La Brașov, pe Iuliu Maniu&8221;

  1. Pingback: HEIDI FETITA MUNTILOR -VI- de Johanna Spyri

Lasă un răspuns

