Accident in zona Doamna Ghica

Nu știu cum s-a întâmplat, dar am ajuns la 2 minute după. Încă sunt îngrozită de imaginea respectivă: frumusețea fetei accidentate nu-mi poate ieși din minte. Am văzut accidente cu mult sânge, atât de mult încât ți se părea normal să fie moartea prin preajmă. Dar când vezi o tânără superbă și nicio urmă de sânge, nu poți accepta că s-a petrecut ceva grav. Singurul lucru la care ne-am gândit pe tot drumul până la lucru a fost… (amândoi eram părinți!)… cum va fi ziua părinților acestei fete… cum vor fi anii viitori?

Oameni buni, mașinile sunt făcute să ne ajute, nu să ne distrugă! Dumnezeu să mângâie inimile acelor oameni care azi au rămas fără, probabil, ce aveau mai scump!

2 responses to this post.

  1. Nu am văzut niciodată ceva de genul ăsta (din fericire. Nici nu îmi pot imagina sentimentele pe care le ai în momentele respective. În clipe ca astea nici măcar nu îți poți da seama a cui e vina: a șoferului sau a lipsei drumurilor, semafoarelor, infrastructurii în general…Pentru că refuz să cred că soarta e de vină!

    Răspunde

  2. Parintii raman pentru vesnicie debusolati… Pacat…

    Răspunde

Lasă un răspuns

