Sugestie de surpriză pentru mame… neinspirate

La cursul de regie, de la Control n, am primit ca temă să găsim o secvenţă dintr-un film îndrăgit, pentru a o discuta. Nu aveam timp să-mi fac tema pentru că nu aveam sub nicio formă timp să mă gândesc la filme, dar să mai şi aleg – din ceea ce oricum nu mai ţin minte, pentru că nu ştiu alţii cum sunt, dar eu uit imediat imaginile văzute! – vârsta, de!

Întorcându-mă acasă de la firmă, fiul meu îmi spune: „Ţi-am pregătit o surpriză”. Eu aveam de pregătit mâncarea, aşa că nu aveam timp de surpriza lui…

„Lasă mâncarea, tati e plecat la Giurgiu şi nouă ne ajung nişte ronţăici. Mai bine vino să vezi surpriza…”

Şi-mi arată laptopul deschis şi un film pregătit pentru vizionare.

„E ceva ce ţi-ai dori să vezi!”

Începe filmul de desene animate şi eu dau din cap, obişnuită cu stilul lui… „Tu ţi-ai dorit mult asta” – spunea dintotdeauna, atunci când propunea ceva ce-i plăcea lui sau când îmi sugera ceva ce-i surâdea lui… Nu că nu mi-ar fi plăcut, ba chiar mă amuza filmul, aşa am văzut-o şi eu pe Giselle, prinţesa despre care unele fetiţe spuneau că face parte dintre prinţesele Disney, iar eu nu ştiam de unde e mândra asta, că eu cunoşteam doar Beauty, Mulan, Albă ca Zăpada, Cenuşăreasa, Jasmine, Pocahontas, Marmeid…

Ok, zic, voi deveni cuceritoare pentru toate fetiţele de la 5 ani în jos, povestindu-le despre Giselle, deci merită să investesc 90 de minute în aşa ceva.

Când a intrat prinţesita în lumea reală, am avut parte de darul fiului…

„Ştiu că te pregăteşti şi pentru cursul de scenaristică de seriale şi te mai uiţi pentru asta la Grey… Ta-ram… Actorul din acest film este unul din Grey… Îţi place cadoul meu?”

Să spun drept, filmul, pentru că mi-a prilejuit o sumedenie de comentarii alături de Aborsan şi pentru că am râs destul, mi s-a părut excelent. Poate pentru alţii n-ar fi cine ştie ce… Oricum, am rezolvat şi tema pentru Regie, aceasta fiind secvenţa propusă, pentru că e multă agitaţie în ea şi chiar mi-ar plăcea s-o disecăm serios.

Printesa Gisell (Amy Adams) locuieste in lumea fericita a desenelor animate numita Andalasia, unde e prietenă cu toate animalele mai mult sau mai puţin simpatice şi cântă de zor. Regina Narissa (Susan Sarandon), mama vitregă a celui ce trebuia să-i fie soţ, vrea să scape de ea dar, prin fântâna în care o aruncă, o trimite … între oameni, acolo unde vor ajunge curând şi prinţul, (James Marsden) şi veveriţa ei preferată (Pip) şi sluga cea … slugarnică… Giselle in împrieteneşte cu un plictisitor avocat  (Patrick Dempsey) şi restul este… legendă… sau basm… 🙂
Filmul a fost lansat de Disney la exact 70 de ani de la premiera filmului de animatie „Alba ca Zapada”.

Vizionare plăcută… 🙂

11 responses to this post.

  1. Draga mea oare ce se intampla la mine ?!
    Marchez cuvantul apoi merg sus la veriga din lant dau clic…pun link-ul care il doresc pentru cuvantul respectiv si imi arata ca acolo am pus un link si cand postez nu mai apare link-ul …oare unde gresesc ?!
    Am vazut ca la tine merg bine link-urile …Poate ma descalcesti tu 🙂
    Prietenul la nevoie se cunoaste 🙂
    Multumesc mult si scuze ca te deranjez cu fleacurile mele dar vreau sa rezolv si problema asta care e importanta pentru mine …
    oare am pe undeva e bifat ceva ?!
    ciudat 😦 inainte mergeau link-urile ce le puneam……

    Răspunde

    • si mie mi s-a intamplat la un moment dat si apoi s-a linistit singur. ai si tu rabdare o zi, doua.
      altceva, oricum, nu stiu. poate stiu ceilalti…

      Răspunde

      • Cu rabdarea treci si marea 🙂
        Pana la urma tot timpul le rezolva pe toate 🙂
        Mersi mult
        fii binecuvantata de Tatal cel minunat caci ceea ce binecuvanta El ramane binecuvantat pentru totdeauna 🙂

  2. Interesant ! Uneori sunt placute si astfel de filme, te relaxezi, te amuzi, mai uiti de grijile cotidiene…

    Răspunde

  3. Daca ar fi sa aleg o scena dintr-un film, cu siguranta asa alege-o pe cea din Gattaca in care cei doi frati, unul normal si celalat nascut prin selectie genetica sa fie o fiinta superioara, se intrec la inot si-n final castiga cel care nu ar fi avut nicio sansa, pentru ca el a tras cat a putut privind inainte, nu si-a mai pastrat energie si pentru intoarcere, obligandu-se astfel sa ajunga pe celalalt mal. 🙂 Ador scena asta!

    Răspunde

  4. Am văzut filmul de două ori, e super 🙂

    Răspunde

    • asa zic si eu, e amuzant si relaxant, ai si poveste pentru copii si ceva care trezeste la realitate maturii… daca mai are pe cine si nu cumva au plecat sa bea o bere, de plictiseala… 🙂
      multumesc mult de vizita!

      Răspunde

  5. […] pe : Alice in WonderNet, Anacondele, Andera, Aurora Georgescu,Carmen, Coolnewz, Dana Diaconu, Dani, EuMieAlmeu, IronicBlonde, Kadia, Maricica, Melly, Mirela Pete, Neuroanchiloza, Rokssana, Roscata, Shayna, […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

