1 mai badmintonesc

Ileana Cosânzeana si Albă ca Zăpada nu se cunoșteau. Normal, joacă în ligi diferite – una pentru România, cealaltă pentru… oare pentru ce țară? Danemarca, SUA sau … 🙂

 

Ileana Cosânzeana îmi dă telefon și-mi spune că Făt Frumos lucrează de ziua muncii, el ca nimeni!, așa că va trebui să stea singură. Eu îi explic … tre să plecăm la Albă ca Zăpada, dacă vrei vii cu noi. S-a gândit ea și a ajuns la concluzia că decât singură mai bine își ia Micuța Cosânzeană în mașină și ne însoțește.

Cum soțul meu și-al Zăpădeniei (sau Zăpădiței?) jucau tenis de câmp, hai și noi badminton… Și am ajuns la recorduri de neînchipuit… câte 15 minute zbura fluturașul, căci noi eram toate ca desprinse din basme badmintonești…

Ce-mi place mie la prietenele mele este că se pot înțelege ușor una cu alta; s-a ajuns la sfârșitul zilei să nu mai putem pleca… Un nou Revelion… Și nicio fiță, niciun moft, niciun dat de ochi peste cap… (că doar între femei se întâmplă destul de des…) Îmi iubesc prietenele pentru că sunt deschise, naturale și senine.

O dedicație pentru ele, nu de alta, dar mi se pare că versurile melodiei aduc aminte de viața mea, a noastră și ar trebui să trăim din plin apropierea unii de alții.

2 gânduri despre &8222;1 mai badmintonesc&8221;

  1. Pingback: Cât îți trebuie să aduci un zâmbet de fericire? « BLOG D'AGATHA

  2. Pingback: Cum ne ferim de capuse… « Despre sufletul meu

Lasă un răspuns

