Obiectul meu de neîmprumutat

Mi-e dor de maaaare! Ultima data am vrut sa pun alaturi de ea obiectul pe care nu-l imprumut nimanui, pentru ca nu vreau sa raman fara el… Ma binedispun culorile lui, asa ca vreau sa-l pastrez cat mai mult. Ador culorile… Si marea. Puse una langa alta, culorile si marea, dau o senzatie de implinire.

http://youtu.be/ZTCWAiJolXo

4 gânduri despre &8222;Obiectul meu de neîmprumutat&8221;

    • da, e un principiu al meu. imprumut lucrurile la care pot renunta, pentru ca s-ar putea sa nu le mai vad inapoi sau s-ar putea sa imi fie stricate. eu, care am o biblioteca maaaare plecata la cunostinte care au tot imprumutat… :-)… am decis ca daca cineva are nevoie de ceva si eu pot da cu draga inima, sa dau. si dau. orice. dar nu umbrela. aceasta. pentru ca am altele pe care le dau, cu draga inima.
      stiu foarte multe persoane care dau lucruri si apoi le pare rau ca au facut gestul. mai bine nu-l faci, ai dreptul de a spune NU. poti compensa cu altele. – de exemplu, in firma se stie ca la mine la birou poti gasi absolut tot ce ai nevoie. eu anunt de cate ori am mai achizitionat ceva (vedeti ca am adus ace de siguranta, am adus capsator, am adus medicamente pentru cap, plasturi, lamaie, lapte praf etc… etc) si toti stiu ca pot apela chiar si-n lipsa mea. ma bucura ca ei iau de la mine.
      dar nu umbrela. 🙂
      si pentru daaaaaaaar, merci! mult de tot.

  1. Si mie imi place marea dar am o problema. Sotul meu prefera muntele si concediile f scurte. Deja imi fac griji pentru vacanta de 10 zile din Turcia, din iunie. Cum o sa reziste atata timp la soare!?

    • se ascunde printre ruinele cetatilor, iar tu te bronzezi… 🙂
      totusi 10 zile… nu ca mi se pare greu… adica mi se pare chiar super…
      poate chiar inaltator…
      vreau si eu 10 zile la turci, la bronzol… 🙂

Lasă un răspuns

