Putin haz, propus de blonda profa de muzica pe mail…

Sub genericul… Putin haz nu strica, ba chiar te ridica… sa scapam de nervi si sa facem cele mai placute riduri… cele date de zambet!
:D big grin:)) laughing

Costel către musafiri: Ce păcat că, în sfârşit, plecaţi!

Un tip intră în cabinetul unui doctor.
– Doctore, doctore… îmi cade părul!
– Ieşi afară, abia s-a măturat!

 In autobuz. Înghesuială mare, căldură. Cineva strănută. Poliţistul:
– Cine a strănutat?
Linişte.
– Cine a strănutat?! insistă poliţistul grav.
Lumea nu mai respiră. Poliţistul scoate pistolul şi trage două focuri pe geam:
– Cine a strănutat!?!
Toţi tremurau. În sfârşit, o băbuţă pe un scaun cu voce gâtuită:
– Eu am strănutat.
– Sănătate, mamaie!
Apoi cu privirea spre ceilalţi călători speriaţi:
– Ni s-a ordonat să fim politicoşi!

   Un vultur stătea de câteva ore degeaba pe o cracă într-un copac. Un cocoş vine şi îl întreabă:
– Pot să stau şi eu ca tine lângă copac să mă odihnesc?
– Da, îi răspunde vulturul, de ce nu!
– Aşa că se aşează şi cocoşul să se odihnească.
Dintr-odată apare o vulpe şi-l înhaţă.
Morala: Ca să stai şi să nu faci nimic trebuie să stai foarte, foarte sus!

Un poliţist opreşte un motociclist care gonea pe strada principală.
– Să vă explic… începe motociclistul, dar poliţistul i-o retează imediat:
– Nu-i nevoie de explicaţii. O să te las să-ţi răcoreşti călcâiele la poliţie până se întoarce şeful.
– Dar de fapt…
– Nicio vorbă să n-aud! Mergem la secţie şi nu mă interesează ce ai să-mi spui!
Câteva ore mai târziu, poliţistul se uita să vadă ce face prizonierul său în celula secţiei şi-i spune:
– Ai noroc că şeful e socru mic azi, o sa fie în toane bune când vine.
– Greu de crezut, zice tipul din celulă. Eu sunt mirele.

Un patron către altul:
– Cum de angajaţii tăi sunt mereu aşa punctuali?
– Simplu: am 30 de angajaţi şi 20 de locuri de parcare.

 Un maniac a stropit banii cu otravă şi i-a donat unui azil de bătrâni. Au murit 5 deputaţi, primarul şi asistenta sa. Niciun bătrân nu a avut de suferit!

Doi programatori pe chat:
– Uite, ce fain ninge afară!
– Dă-mi linkul.

Mare concurs mare. Care este cea mai izolată maşină. Vin cei de la Peugeot cu ultimul model. Comisia întreabă:
– Aţi făcut testul cu pisica?
– Nu, cum testul cu pisica?
– Băgăm o pisică înăuntru… Dupa doua zile pisica moare, nu mai avea aer, maşina era ermetică.
Vine ultimul model de BMW, comisia întreabă:
– Aţi facut testul cu pisica?
– Nu, ce test cu pisica?
– Băgăm o pisică înăuntru… După o zi pisica moare fără aer. E într-adevar cea mai ermetică maşină.
Vin şi cei de la Logan. Comisia întreabă:
– Aţi făcut testul cu pisica?
– Da!
– Şi cum l-aţi făcut?
– Păi am băgat pisica înăuntru şi pe unde scotea capul, chituiam…

În mijlocul deşertului, un om cântă dumnezeieşte la vioară. Un leu se apropie, îi dă târcoale cântăreţului şi se aşează la căţiva paşi de el, mişcându-şi capul în ritmul muzicii. Mai vin doi lei şi se aşaza la fel, lângă cântăreţ. După încă ceva timp, vine un al patrulea leu care îl mănâncă pe cântăreţul nostru. Pe o creangă în apropiere, doi vulturi fac conversaţie:
– Ţi-am spus eu că dacă vine surdul s-a zis cu muzica?

După o cină selectă la nişte cunoscuţi, soţia îi spune soţului:
– Dragule, nu ţi-a fost ruşine să te duci de cinci ori cu farfuria după mâncare?
– Nu, dragă, de fiecare dată spuneam că este pentru tine. 

 
3 responses to this post.

  1. Bune ca tonifiant de dimineata 🙂

    Răspunde

  2. Posted by Lady on 15 Mai 2012 at 20:37

    :)) Amuzante rau de tot!

    Răspunde

  3. O zi frumoasa draga mea 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

